Zoeken Vraag het forum

zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Phoeke

hey zonnetje

ne hele dikke PROFICIAT he

ben echt blij dat het is gelukt voor je
    hopen gaat deze keer alles heel goed en perfect he en zal zeker er voor duimen enz
    en maak er maar zeker een groot feest van de 19de he dat is je gegund

te hopen schrijf je nog hier af en toe he over je zwangerschap enz

hier is nog niets nog even wachten

grtz Phoeke xxxx

Zonnetje

Dank je wel voor je felicitatie! Ik krijg de glimlach ook niet van mijn gezicht vandaag! Heb het zelfs een paar keer hardop moeten zeggen als niemand het kon horen, haha!

Natuurlijk kom ik hier nog regelmatig posten! Al is het alleen maar om jou straks ook te kunnen feliciteren met een prachtige zwangerschap!!!

Ik houd je op de hoogte!

Reageren
    Phoeke

hey

daar ben ik blij om hihi dat je mij nog stuurd
    ik hoop dat het deze keer ook zo is he maar we zullen wel zien ik juich niet te rap 🙂

grtz xxxx

Reageren
    brenda A

Zonnetje, gefeliciteerd, ben erg blij voor je en duim dat het goed gaat.
    hou ons op de hoogte en blijf hier de vragen beantwoorden.
    ik heb gemerkt dat jij van dit onderwerp genoeg af weet en jij hebt het geduld om het allemaal goed uit te leggen.
    groetjes, brenda

Reageren
    Zonnetje

@ Phoeke,… ik ben gewoon ook heel erg nieuwsgierig hoor, hoe het jou vergaat! En ik duim met je mee dat je snel ook een positief bericht kunt plaatsen. Wanneer ging jij ook alweer voor verdere stappen naar het ziekenhuis?
    *ojee, ik word nu al vergeetachtig* 😉

@ Brenda A,… bedankt voor de felicitatie! We zijn echt in de gloria, hoewel mijn man redelijk nuchter is. En we wachten nog de echo af (19 februari) om het echte feestje te gaan bouwen.
    En bedankt voor het compliment. Ik probeer inderdaad altijd geduldig te antwoorden; weet ik het niet, dan reageer ik niet.

Reageren
    lisa

Hallo iedereeen.
    ten eerste gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn!
    Wij zijn ook bezig om zwanger te raken van ons 2de kindje.
    Zijn nog maar in de eerste ronde,hoop eerlijk gezegt dat het niet zo heel erg lang gaat duren,bij ons zoontje duurde het bijna 9 maanden,en die is nu inmiddels 4 jaar.
    had toen die tijd een regelmatige cyclus van 28 dagen,maar t is nu nog afwachten wanneer die weer komen gaat…
    leuk dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten

Reageren
    Phoeke

hey zonnetje

in maart zijn we een jaartje aan het proberen als het dan nog niets is gaan we zeker verdere stappen nemen in het ziekenhuis
    te hopen is het tegen dan gewoon gelukt
    maar het zal gewoon afwachten zijn he

grtz Phoeke xxxx

Reageren
    Zonnetje

@ Phoeke,…. nou, ik duim voor je hoor!!! Ik wil je wel adviseren om je temperatuurcurve bij te blijven houden. Sommige gynaecologen vragen eerst of je dat al hebt gedaan, zo niet… dan moet je dat een maand gaan doen voordat je verder kan… Maar heb aan alle verhalen hier te lezen, is elk ziekenhuis weer anders.

@ Lisa,… alvast succes! Hopelijk gaat het deze keer sneller! 🙂

Reageren
    Phoeke

hoi zonnetje
    ik heb al eens een maand mijn temp bijgehouden
    deze keer is het weer niet gelukt
    dus hop naar de volgende poging enz blijven we maar proberen ik heb al tegen mijne gyne gezegd dat we aan proberen zijn van in begin en hij zegt niet van we gaan verdere stappen doen of zo ik wacht nog even zo af en dan ga ik nog eens langs bij de gyne zegt hij nog niet van verdere stappen te nemen ga ik wel naar een andere want ja je kan zo blijven he

en hoe is het nu met jou nog altijd alles goed 🙂

Reageren
    Zonnetje

Grappig… we zijn hier tegelijkertijd!

He…. jammer… wel goed van je dat je zo positief blijft!

Wat een vervelende reactie van je gynaecoloog! Ik zou dan inderdaad vragen om een ander… Ik heb ook een keer een negatieve ervaring gehad met één van de gynaecologen in het ziekenhuis (had het gevoel dat ze me niet serieus nam) en ben overgestapt. Nu voel ik me een stuk prettiger.

Ik voel me prima! Maar ik vind het wel spannend hoor! Volgende week pas de echo… kan niet wachten!!! (maar weinig keuze).
    Ik heb zere borsten, beurs onderbuik gevoel met af en toe wat steken aan de zijkant, met vlagen misselijk en zure oprispingen… zo lang ik die kwaaltjes heb, geloof ik dat het wel goed gaat! Maar ik wil het zooooo graag zien op de echo!!!

Reageren
    Phoeke

ja das wel te berijpen dat je eerst de echo wilt zien he ik zou dat ook eerst willen zenne omdat ik elke maand wel die kwaaltjes heb pfff wou dat het voor mij ook eens geluk was maar ik blijf positief hoor het komt wel goed 🙂

laat maar zeker iets weten van je echo 🙂

Reageren
    Zonnetje

Nou… hier gaat het goed hoor! Ik heb vandaag een homeopatisch middeltje besteld tegen de misselijkheid… Tabacum van VSM. Dat heb ik bij mijn 1e zwangerschap ook gebruikt en het hielp erg goed toen. Toen heb ik ook maar 1x werkelijk bij de pot gezeten… Heb nu ook nog niet moeten overgeven, maar poeh… misselijk ben ik wel!
    (en gek genoeg ben ik daar zo blij mee!)

Nog precies 6 dagen voor de echo… 🙂

Reageren
    Patries

Hallo allemaal!
    Kijk al een poosje hier op het forum..
    & Heb zelf nu ook even een vraagje?
    Ong. 4 dagen voor mij NOD, heel donker rood/bruin bloed verloren, met soms een beetje rose? Dat was ong 3 dagen, Maar lang niet zo veel als tijdens mijn menstruatie? Nu 2 dagen naar mijn “menstruatie???” bruin slijm, tijdens afvegen? Sorry voor de details!

Wacht vol spanning, op de reactie’s! 😀

Groetjes.

Reageren
    Patries

& Ook niet erg onbelangrijk..

Heb sinds 1,5 week ong, een heel groot tepelhof! Pfff.. Maar niet donker ofzo??

Groetjes..

Reageren
    Phoeke

hoi patries

ik zou niet weten wat je hebt mss toch even langs de gyne gaan

veel succes xxx

Reageren
Reageer op: zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.