- Phoeke2 februari 2010 om 20:30
hey zonnetje
ne hele dikke PROFICIAT he
ben echt blij dat het is gelukt voor je
hopen gaat deze keer alles heel goed en perfect he en zal zeker er voor duimen enz
en maak er maar zeker een groot feest van de 19de he dat is je gegundte hopen schrijf je nog hier af en toe he over je zwangerschap enz
hier is nog niets nog even wachten
grtz Phoeke xxxx
Zonnetje2 februari 2010 om 21:52Dank je wel voor je felicitatie! Ik krijg de glimlach ook niet van mijn gezicht vandaag! Heb het zelfs een paar keer hardop moeten zeggen als niemand het kon horen, haha!
Natuurlijk kom ik hier nog regelmatig posten! Al is het alleen maar om jou straks ook te kunnen feliciteren met een prachtige zwangerschap!!!
Ik houd je op de hoogte!
ReagerenPhoeke3 februari 2010 om 19:31hey
daar ben ik blij om hihi dat je mij nog stuurd
ik hoop dat het deze keer ook zo is he maar we zullen wel zien ik juich niet te rap 🙂grtz xxxx
Reagerenbrenda A3 februari 2010 om 20:45Zonnetje, gefeliciteerd, ben erg blij voor je en duim dat het goed gaat.
Reageren
hou ons op de hoogte en blijf hier de vragen beantwoorden.
ik heb gemerkt dat jij van dit onderwerp genoeg af weet en jij hebt het geduld om het allemaal goed uit te leggen.
groetjes, brendaZonnetje4 februari 2010 om 18:56@ Phoeke,… ik ben gewoon ook heel erg nieuwsgierig hoor, hoe het jou vergaat! En ik duim met je mee dat je snel ook een positief bericht kunt plaatsen. Wanneer ging jij ook alweer voor verdere stappen naar het ziekenhuis?
*ojee, ik word nu al vergeetachtig* 😉@ Brenda A,… bedankt voor de felicitatie! We zijn echt in de gloria, hoewel mijn man redelijk nuchter is. En we wachten nog de echo af (19 februari) om het echte feestje te gaan bouwen.
Reageren
En bedankt voor het compliment. Ik probeer inderdaad altijd geduldig te antwoorden; weet ik het niet, dan reageer ik niet.lisa5 februari 2010 om 10:41Hallo iedereeen.
Reageren
ten eerste gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn!
Wij zijn ook bezig om zwanger te raken van ons 2de kindje.
Zijn nog maar in de eerste ronde,hoop eerlijk gezegt dat het niet zo heel erg lang gaat duren,bij ons zoontje duurde het bijna 9 maanden,en die is nu inmiddels 4 jaar.
had toen die tijd een regelmatige cyclus van 28 dagen,maar t is nu nog afwachten wanneer die weer komen gaat…
leuk dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zittenPhoeke5 februari 2010 om 22:06hey zonnetje
in maart zijn we een jaartje aan het proberen als het dan nog niets is gaan we zeker verdere stappen nemen in het ziekenhuis
te hopen is het tegen dan gewoon gelukt
maar het zal gewoon afwachten zijn hegrtz Phoeke xxxx
ReagerenZonnetje6 februari 2010 om 12:33@ Phoeke,…. nou, ik duim voor je hoor!!! Ik wil je wel adviseren om je temperatuurcurve bij te blijven houden. Sommige gynaecologen vragen eerst of je dat al hebt gedaan, zo niet… dan moet je dat een maand gaan doen voordat je verder kan… Maar heb aan alle verhalen hier te lezen, is elk ziekenhuis weer anders.
@ Lisa,… alvast succes! Hopelijk gaat het deze keer sneller! 🙂
ReagerenPhoeke10 februari 2010 om 18:32hoi zonnetje
ik heb al eens een maand mijn temp bijgehouden
deze keer is het weer niet gelukt
dus hop naar de volgende poging enz blijven we maar proberen ik heb al tegen mijne gyne gezegd dat we aan proberen zijn van in begin en hij zegt niet van we gaan verdere stappen doen of zo ik wacht nog even zo af en dan ga ik nog eens langs bij de gyne zegt hij nog niet van verdere stappen te nemen ga ik wel naar een andere want ja je kan zo blijven heen hoe is het nu met jou nog altijd alles goed 🙂
ReagerenZonnetje10 februari 2010 om 18:41Grappig… we zijn hier tegelijkertijd!
He…. jammer… wel goed van je dat je zo positief blijft!
Wat een vervelende reactie van je gynaecoloog! Ik zou dan inderdaad vragen om een ander… Ik heb ook een keer een negatieve ervaring gehad met één van de gynaecologen in het ziekenhuis (had het gevoel dat ze me niet serieus nam) en ben overgestapt. Nu voel ik me een stuk prettiger.
Ik voel me prima! Maar ik vind het wel spannend hoor! Volgende week pas de echo… kan niet wachten!!! (maar weinig keuze).
Reageren
Ik heb zere borsten, beurs onderbuik gevoel met af en toe wat steken aan de zijkant, met vlagen misselijk en zure oprispingen… zo lang ik die kwaaltjes heb, geloof ik dat het wel goed gaat! Maar ik wil het zooooo graag zien op de echo!!!Phoeke10 februari 2010 om 20:59ja das wel te berijpen dat je eerst de echo wilt zien he ik zou dat ook eerst willen zenne omdat ik elke maand wel die kwaaltjes heb pfff wou dat het voor mij ook eens geluk was maar ik blijf positief hoor het komt wel goed 🙂
laat maar zeker iets weten van je echo 🙂
ReagerenZonnetje13 februari 2010 om 12:53Nou… hier gaat het goed hoor! Ik heb vandaag een homeopatisch middeltje besteld tegen de misselijkheid… Tabacum van VSM. Dat heb ik bij mijn 1e zwangerschap ook gebruikt en het hielp erg goed toen. Toen heb ik ook maar 1x werkelijk bij de pot gezeten… Heb nu ook nog niet moeten overgeven, maar poeh… misselijk ben ik wel!
(en gek genoeg ben ik daar zo blij mee!)Nog precies 6 dagen voor de echo… 🙂
ReagerenPatries15 februari 2010 om 10:09Hallo allemaal!
Kijk al een poosje hier op het forum..
& Heb zelf nu ook even een vraagje?
Ong. 4 dagen voor mij NOD, heel donker rood/bruin bloed verloren, met soms een beetje rose? Dat was ong 3 dagen, Maar lang niet zo veel als tijdens mijn menstruatie? Nu 2 dagen naar mijn “menstruatie???” bruin slijm, tijdens afvegen? Sorry voor de details!Wacht vol spanning, op de reactie’s! 😀
Groetjes.
ReagerenPatries15 februari 2010 om 11:01& Ook niet erg onbelangrijk..
Heb sinds 1,5 week ong, een heel groot tepelhof! Pfff.. Maar niet donker ofzo??
Groetjes..
ReagerenPhoeke15 februari 2010 om 21:08