- Zonnetje15 februari 2010 om 22:23
Hallo Patries,
Er kunnen een aantal oorzaken zijn voor het bloedverlies. Ben je onlangs gestopt met anticonceptie? Dan kan het te maken hebben met ontpillen. Misschien heb je wel een (vroege) miskraam gehad, of is het een bloeding als gevolg van bijv. een klein wondje aan de baarmoedermond. Ik zou even langs de huisarts of gynaecoloog gaan. Zeker als het bloedverlies aan blijft houden.
Patries16 februari 2010 om 05:53[b]Goedemorgen,
Bedankt voor de reactie’s!
Nee, Ben al sinds maart ’09 gestopt met de prikpil,
Dus het kan eigenlijk niet zijn, dat ik nu aan het ontpillen ben? En ik heb geen bloed verlies meer, maar echt bruine slijm.. :S Ja, Bah.. Ik weet het!! Heb het ook nooit eerder gehad eerlijk gezegd..Groetjes [/b]
ReagerenZonnetje16 februari 2010 om 16:40Als je in de periode van stoppen met de prikpil tot heden gewoon ongesteld bent geweest, dan is het inderdaad geen ontpillen meer…
Wellicht toch een vroege miskraam, maar dat blijft gissen voor ons. Waarom ga je niet langs bij de huisarts of gynaecoloog? Met een echo kunnen ze zo zien hoe het ervoor staat bij je…
Succes!
ReagerenPhoeke16 februari 2010 om 20:24patries zou echt niet weten wat je zou hebben hoor ge zeker maar eens langs bij je gyne of dokter die zullen wel de oorzaak vinden he
hoi zonnetje
en hoe is het met jou
met mij gaat het wel
alleen dat ik van vandaag zo weer steken heb rond en aan de navel en mijn buik opgezwollen voelt precies of ik voel dat mijn buik aan het uirekken is snap je
het voelt heel raar aangrtz xxxx
Reagerenzustertje17 februari 2010 om 09:27hoi allemaal.
ook ik ben dus bezig hihi. voor de 2de. mijn dochtertje is nu 5jaar. ik heb een nieuwe relatie, en hij heeft nog geen kinderen. hij wil dolgraag een kindje erbij, en ik ook!! het voelt goed dus…
maar spannend blijft het altijd. net of ik weer voor de 1ste ga haha.
ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. en natuurlijk niet te lang duurt. maarja. dat hopen we allemaal he?
ik ben nu de eerste ronde ingegaan. gestopt met de nuvaring, en een cyclus van 25 dagen. (iewat kort he?)
ik heb in de eerste 2 weken na het stoppen met de ring ontzettend pijn in mijn borsten en buik gehad. dat is nu helemaal weg…kan dat het ontpillen zijn? ook ben ik dus ene keer al ongi geweest, wel erg veel bloedverlies. (in geen jaren zo gehad).
kan ik dan nu zeggen dat ik ontpilt ben? beetje stomme vraag misschien.oja en ik heb even gelezen….. ZONNETJE je bent zwanger he?
PROFICIAT!!!!!! geniet ervan ben benieuwd naar je echo.nou dames tot een volgende keer…en iedereen veel suc6. ik ga mijn griepje uitzitten.
het zustertje kan vandaag niet werken…hahaha is zelf ziek!Groetjes!!!
ReagerenZonnetje19 februari 2010 om 15:05@ Zustertje… ontpillen kan soms een maand duren, bij de ander duurt het wel 9 maanden… Moeilijk te zeggen helaas…
De gemiddelde cyclus is 28 dagen, maar met alle gemiddelden betekent dat dat er vrouwen zijn met een kortere cyclus en een langere dan dat. En als je net gestopt bent met de anticonceptie, kan het even uren voordat je cyclus geregeld is.Voor mij een heel goed bericht!!! Ik heb vanmiddag mijn echo gehad en er was een heeeeel klein vruchtje mét een kloppend hartje te zien!!!! Jeeeeeeeeeeeeej! Ik moet over 10 dagen terug omdat ze dan pas de termijnbepaling kunnen doen, daarvoor was het nu echt te klein. Maar ben zo blij met dat knipperende lichtje!!! Jippie!!
Wie is de volgende gelukkige???
Reagerenzustertje20 februari 2010 om 10:58Nogmaals gefeliciteerd zonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fijn gevoel he? ooohhh ik kan het me nog als de dag van vandaag herinneren 5 jaar geleden, dat ik ook het vruchtje zag! en in spanning totdat de gyn. zei: jaaaa ik zie een kloppend hartje.
mooi is dat he?!
hoop het weer spoedig voor de 2de keer mee te mogen maken!deze maand is mijn eerste klusmaand.
zoals je al las na een cyclus van 25 dagen.
heb op internet gelezen dat dit weekend mijn vruchtbare periode kan zijn….maar ja. je weet het idd nooit omdat mijn cylus natuurlijk nog niet helemaal je van het is.klinkt heel raar maar toen ik zwanger werd van mijn eerste kindje leek het wel alsof ik de bevruchtig voelde. klinkt misch heel stom maar ik
Reageren
had na die bewuste gemeenschap zeg maar een heel raar gevoel over me heen. wat ik normaal nooit heb na de daad.
ik had het vanmorgen met mijn vriend ook. voelde me heel wazig worden. alsof het van mijn buik naar mijn hoofd trok. een heel rustgevend gevoel. kan het niet beschrijven. misch is het wel psychisch maar ik herkende dat rare gevoel van de eerste keer…..
maar goed. het komt zoals het komt.
voel me in ieder geval heeeel rustig, terwijl ik normaal snel gestresst ben.
tot gauw allemaal
ik ga over 2 weken een weekendje weg. daar heb ik echt zin in!!!!
veel suc6 iedereen en hopelijk veel goede berichten
xxx v een zustertjePhoeke24 februari 2010 om 19:01hey zonnetje hoe gaat het met je ????
met mij gaat het wel dees week is de klus week normaal morgens is mijn eisprong
grtz xxxx
ReagerenZonnetje25 februari 2010 om 07:24Spannend Phoeke! Ik hoop dat het goed komt! Veel plezier, hahaha!
Met mij gaat het goed hoor!! Ben alleen erg misselijk momenteel… ’s Morgens kan ik pas tegen een uur of 10, 11 eten… en ’s middags komt de misselijkheid rond een uur of 4, 5 weer terug…
Reageren
Maar tis voor een goed doel!! 🙂
Volgende week woensdag weer een echo! Kan haast niet wachten….Phoeke27 februari 2010 om 21:05hoi zonnetje de klus week zit erop
Reageren
het enige nadeel is dat ik de dag voor mijn eisprong en de dag zelf van eisprong niet heb kunnen klussen vanwege hevige steken
dus het zal niets zijn he
maar het is afwachten allemaal
grtz xxxxPhoeke12 maart 2010 om 18:31hoi zonnetje
hoe is het met je het is hier stil geworden
bij mij gaat het wel heb de nacht dat geweest is niet veel geslapen van pijn in de onderrug en nu heb ik het nog steeds pfff is niet normaal
te hopen deze nacht wat beter slapen
ben nu aan het afwachten of de rode mannekes op komst zijn ik hoop van niet 🙂grtz Phoeke xxxxxxxxxxxxx
ReagerenZonnetje13 maart 2010 om 15:38Hoi Phoeke,
Nou, dat wordt weer spannend zeg! 🙂 Ik hoop zo dat het zover is voor jullie! Wel vervelend dat je elke keer pijntjes hebt! Enig idee wat de rugpijn kan zijn? Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Met mij gaat het prima hoor! Af en toe wat misselijk, maar niet meer zo erg als 2 weken geleden. Denk toch dat ik een staartje van een virus had ofzo. Verder ontzettend moe… ’s morgens opstaan gaat prima, maar tegen een uur of 2 wordt ik heel slaperig. Dan gaat het na een uur of wat ook wel weer, maar om 21.30uur lig ik alweer te slapen. Op vrije dagen slaap ik overdag wel een uurtje, maar als ik moet werken, kan het niet.
Maandag heb ik wer een echo. Ben zo benieuwd hoe het nu met de kruimel gaat! 🙂xxx
ReagerenPhoeke13 maart 2010 om 19:07hey zonnetje
ik moest gisteren normaal ongesteld worden maar tot nu toe nog niets ik hoop dat het zo blijft
Reageren
ik ga nog niet testen want vorige keer was ik ook twee dagen over tijd en toen ik wou testen toen werd ik ongesteld ik hoop dat het deze keer echt prijs is ik zou niet weten waarom en van wat ik die rugpijn heb want heb het nog altijd s’nachts kan ik er gewoon niet van slapen heb al ook een paar dagen dat ik het zuur heb dat mijn eten gewoon op mijn maag blijft liggen en soms dat ik een boertje laat dat het naar eieren smaakt terwijl ik geen ei gegeten heb ?????
mijn darmen die rommelen maar terwijl er geen reden voor is hihi
grtz Phoeke xxxxPhoeke15 maart 2010 om 19:33nog steeds niet ongesteld
Reageren
te hopen deze keer meer geluk 🙂
dan zou ik echt in de wolken zijn
durf nog niet testen xxxxxZonnetje21 maart 2010 om 16:25Weet je al wat Phoeke????
Met mij gaat het gelukkig heel goed. Wel heeeel misselijk met vlagen, maar dat neem ik echt voor lief. En heel moe, hoewel dat ook al minder lijkt te worden.
Reageren
Aanstaande vrijdag mijn 4e echo; ik ben dan als het goed is 11,5 week zwanger. Ben benieuwd!