- Phoeke22 maart 2010 om 18:09
hoi zonnetje
voor mij slecht nieuws was drie dagen overtijd
en de vierde dag word ik smorgens wakker met hevige buikpijn dus ja moest niet meer testen spijtig maar ja niets aan te doen he hop naar de 12de poging :sxxxxx
Zonnetje22 maart 2010 om 18:54Dat is balen zeg…. is het geen tijd om naar de gynaecoloog te stappen?
Ik blijf duimen hoor!!!
ReagerenPhoeke23 maart 2010 om 18:16ja zeg dat wel hoor :s
we wachten nog tot augustus om naar de gyne te stappen
Reageren
als het tegen dan niet gelukt is 🙂Zonnetje23 maart 2010 om 19:12Misschien een stomme vraag, maar waarom wacht je zo lang als je al 12 maanden op weg bent? Als je in de medische molen stapt, krijg je alle onderzoeken nog en ben je zo weer 6 maanden verder…
Ik hoop dat het niet nodig is, maar ik zou alvast gaan denk ik… Bedenk me net dat ik dat ook heb gedaan vorig jaar, hahaha! Ik ben in maart 2009 bij de gyn terecht gekomen en dit jaar januari ben ik dus zwanger geraakt…
ReagerenAnoniem23 maart 2010 om 20:55Lees de patiëntenfolder van het Nederlands Huisartsen Genootschap over [u]Problemen met zwanger worden, algemeen[/u]
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU5a.htmPhoeke26 maart 2010 om 19:17nee dat is geen stomme vraag hoor zonnetje
maar we willen zelf zo proberen zonder hulp te vragenomdat ik die weg ook al eens heb begaan met mijn vorige relatie twee jaar terug toen heb ik ook van alle testen gedaan enz en ze wouden niet verder helpen daardoor is die relatie mis gelopen
Reageren
en dit wil ik met deze vriend echt niet weer eens meemaken dus wacht ik nog liever een beetje
xxxxxAnoniem8 april 2010 om 10:58Phoeke8 april 2010 om 17:29hoi anoniem ik kan jou site die je gegeven hebt niet lezen :s xxxx
ReagerenZonnetje9 april 2010 om 11:29Hoe gaat het nu Phoeke???
ReagerenPhoeke10 april 2010 om 19:13hey zonnetje het gaat goed met me
Reageren
dees week zou ik ongesteld moeten worden
en ik hoop natuurlijk van niet 🙂
het is altijd maar afwachten he
en hoe is het nu bij jou xxxxxZonnetje11 april 2010 om 10:05Hoi!
Met mij gaat het heelg goed; ben nu ruim 13 weken zwanger en voel me prima. Niet meer misselijk en de vermoeidheid lijkt ook minder. Gisteren flink inkopen gedaan aan kleren, want ik groei overal uit. Wel lekker hoor! Deze week weer naar de verloskundige toe 🙂
Verder geen nieuwtjes… ik duim voor jou!
ReagerenPhoeke22 april 2010 om 19:27hoi
dat is goed dat je u kwaaltjes wat kwijt geraakt 🙂
bij mij is het niet zo echt goed deze momenten
ik had nieuw werk en ondertussen na 5 dagen werken heb ik het zelf moeten stop zetten wegens dat ze me rot behandelde ( het vuilste werk doen )
niemand die tegen je praat alleen maar roddelen
dus ja staat me nog veel te wachten pffff
maar voor de rest is er nog geen nieuws hoor
alles nog op zijn gangetje laten gaan
we hopen elke keer maar tjagrtz Phoeke 🙂 xxxx
ReagerenZonnetje25 april 2010 om 11:56Nou zeg, dat is ook belachelijk! Leuk als ze een nieuwe collega zo vriendelijk behandelen… not!
Ik blijf voor je duimen hoor! Zou wel super zijn als het zou lukken nietwaar? Temperatuur je nog? Of laat je alles maar zijn beloop? Misschien is dat wel het verstandigste… Toen wij dachten ‘we zien het wel’, was het ook -toch onverwachts- raak.
Sterkte meis!!
ReagerenPhoeke25 april 2010 om 17:58nee ik temperatuur al even niet meer ik laat het zijn beloop maar gaan
Reageren
want je word er na een tijdje wel gek van
om aan die dingen te denken
we zien wel hoe het verder verloopt gewoon hopen dat het lukt he
xxxxxZonnetje12 juni 2012 om 08:27hoi Phoeke… ik vraag me ineens af hoe het met je gaat! is het geluk al om de hoek komen kijken??
Reageren
ik ben in oktober 2010 bevallen van een zoontje. 🙂