- Anoniem25 februari 2015 om 11:58
Goedemiddag allemaal
Ik ben moeder van 2 pracht meiden 5+2 maar nu willen we voor een 3e gaan en dit doen we voor eerst na het verwijderen van me spiraal.
Dit hebben we laten doen afgelopen 9 februari, ik heb 5dagen na 9 februari enkel 1 dag een goeie prop met bloed verloren waar ik me vraagtekens bij had en vervolgens de hele dag bloed verloren en sávonds was alles weer weg.
Dat is de enige dag dat ik een menstruatie of iets gehad heb waar kan ik nu vanuit gaan?
We hebben geen haast maar leest heel vaak verschillende verhalen dus dacht vraag het zelf ook is kijken of iemand reageert.Blijft wel frustrerend dat je geen zekerheid heb en dat je dus ook niet weet of je wel of niet zwanger ben.
Ook heb ik vanmiddag een test gedaan mijn gevoel zei je moet het doen maar die gaf negatief aan moet ik hem nu nog is in de ochtend doen omdat alles nog maar zo pril is???Hoop dat iemand mij wat advies kan geven.
Groetjes Renate
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 februari 2015 om 16:09Ik zou gewoon even de volgende menstruatie afwachten. Het is in het begin sowieso nogal lastig om een ovulatie te bepalen omdat je nog niet weet hoelang je cyclus is. Dat kun je eigenlijk pas na 3 menstruaties bepalen. Je hebt op 9 februari pas de spiraal laten verwijderen. Je hebt een aantal dagen daarna een bloeding gehad die waarschijnlijk door het verwijderen van de spiraal is veroorzaakt. Je zou over en week nogmaals een test kunnen doen.
ReagerenAnoniem2 maart 2015 om 19:07Fijn dat u reageerde ben bijna weer een week verder en nog geen menstruatie ga morgen toch ff testen van me ochtend urine en dan zien we wel verder 😉
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2015 om 21:53Ben benieuwd dan…….
Reageren