Zoeken Vraag het forum

zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemiddag allemaal

Ik ben moeder van 2 pracht meiden 5+2 maar nu willen we voor een 3e gaan en dit doen we voor eerst na het verwijderen van me spiraal.
    Dit hebben we laten doen afgelopen 9 februari, ik heb 5dagen na 9 februari enkel 1 dag een goeie prop met bloed verloren waar ik me vraagtekens bij had en vervolgens de hele dag bloed verloren en sávonds was alles weer weg.
    Dat is de enige dag dat ik een menstruatie of iets gehad heb waar kan ik nu vanuit gaan?
    We hebben geen haast maar leest heel vaak verschillende verhalen dus dacht vraag het zelf ook is kijken of iemand reageert.

Blijft wel frustrerend dat je geen zekerheid heb en dat je dus ook niet weet of je wel of niet zwanger ben.
    Ook heb ik vanmiddag een test gedaan mijn gevoel zei je moet het doen maar die gaf negatief aan moet ik hem nu nog is in de ochtend doen omdat alles nog maar zo pril is???

Hoop dat iemand mij wat advies kan geven.

Groetjes Renate

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou gewoon even de volgende menstruatie afwachten. Het is in het begin sowieso nogal lastig om een ovulatie te bepalen omdat je nog niet weet hoelang je cyclus is. Dat kun je eigenlijk pas na 3 menstruaties bepalen. Je hebt op 9 februari pas de spiraal laten verwijderen. Je hebt een aantal dagen daarna een bloeding gehad die waarschijnlijk door het verwijderen van de spiraal is veroorzaakt. Je zou over en week nogmaals een test kunnen doen.

Reageren
    Anoniem

Fijn dat u reageerde ben bijna weer een week verder en nog geen menstruatie ga morgen toch ff testen van me ochtend urine en dan zien we wel verder 😉

Reageren
    John (moderator)

Ben benieuwd dan…….

Reageren
Reageer op: zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.