- Zonnetje5 november 2009 om 21:31
Laat je nog even horen hoe het was? En hoe het met je gaat?
Beterschap en het beste!
Phoeke6 november 2009 om 19:48hey zonnteje
zal zeker nog iets laten weten
Reageren
en zal zeker hier nog iets van me laten horen
zodra ik meer weet laat ik het je weten he
heb ook gezien dat je ook ni veel geluk hebt gehad
is heel erg te hopen kom je er door heen he
want ja moet niet gemakkelijk zijn geweest
ik wens je ook dan veel sterkte toe
en te hopen lukt de volgende keer wel terug he
grtz Phoeke xxxxZonnetje6 november 2009 om 23:05Nou, Phoeke, hopelijk hebben we allebei geluk binnenkort. Dank je wel voor je lieve bericht. Ik weet zeker dat het goedkomt met mij! Hoop ook met jou!
Tot horens!
Reageren
Groetjes, ZonnetjePhoeke8 november 2009 om 17:44hoi zonnetje
Reageren
heb nog geen afspraak kunnen maken maar morgen ga ik dat als eerste doen als ik wakker ben
heb nog altijd die pijn in mijn buik
ook alles wat ik ruik stinkt dan volgens mij
en eten smaakt anders zo naar zout achtig
heb ook veel dorst
in de onder kant van mijn buik aan de linkse kant
voel ik soms geklop en steken aan mijn navel
gisteren na het eten had ik enorm veel zeer weer heb zeker een uur in zetel blijven zitten van de pijn
mijn borsten doen niet meer pijn maar wel dat ze nog altijd groter zijn geworden
mijn buik is ook nog dik
ik dacht zal wel weg zijn na mijn menstruatie maar blijkbaar niet
te hopen heb ik rap een afspraak met gyne
en weet ik meer
grtz Phoeke xxxxxPhoeke17 november 2009 om 20:06HOI ZONNETJE
Reageren
ik blijf de klachten hebben die ik gezegt hier heb
ik heb dan maar een test gedaan die was dus negatief
maar dat wist ik nu wel omdat ik mijn regels heb gehad
nu heb ik een afspraak gemaakt met gynecoloog
omdat ik toch denk dat er iets mis is mss heb ik weer eens een cyste mijn afspraak is pas 3 december dus nog lang wachten vroeg voor vroeger maar ze zeiden dat het niet mogelijk was dus het enigste wat ik kan doen nu is afwachten tot 3 december he
grtz PhoekePhoeke26 november 2009 om 21:30hoi iedereen
we zijn nu al een week en twee dagen verder
Reageren
heb nog steeds die steken
soms niet zo fel en de andere keer doet het echt zeer
ben blij dat ik volgende week naar de gyne kan
want word wat gek van die pijn
het is toch niet normaal dat ik die pijn nu al heb van na 30 sept pfff
dat die week maar voorbij is dat ik eindelijk weet wat er scheelt
grtz PhoekeZonnetje27 november 2009 om 20:54Ik vind het belachelijk dat ze je zo lang laten lopen met pijn hoor!!! Echt… maar ja, ik ken ook de wachttijden. Ondertussen heb ik een abonnement op de gynaecologie en kan ik via het directe nummer afspraken maken. Dan kun je er wat makkelijker tussen.
Ik hoop dat er snel wat duidelijk wordt waar de steken vandaan komen. Daar zit je niet op te wachten he. Ik had dinsdag teruggemogen naar de gyn, ware het niet dat ik heel ziek ben momenteel. Naast maagwandontsteking nu ook waarschijnlijk virusinfectie. Vandaag zelfs in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp gezeten, vocht toegediend gekregen (kon al week niet eten en nauwelijks drinken), bloedonderzoeken, thoraxfoto, buikecho, hartfilmpje en lichamelijk onderzoek gehad… tis nu even afwachten. Ik mag nu op 5 januari terug naar de gyn… tenzij ik voor die tijd menstrueer. Dan eerder omdat ik mag gaan starten met Clomid…
Nou, beterschap!!! Ik hoor het wel!
Reageren
Liefs, ZonnetjePhoeke28 november 2009 om 18:24ja vindt het ook belachelijk dat ik zolang moet wachten
maar ja daar is nu niets aan te doen want ja wie weet het je iets ergs en ze laten je zo lang wachten
ik hoop gewoon dat het niets ergs is want dan zeg ik het wel tegen mijne gyne dat ik zolang moet wachten enzoei is niet zo goed he zoveel ziek enz
Reageren
verzorg je maar goed he
en te hopen komt er meer geluk voor ons
grtz Phoeke
xxxxPhoeke3 december 2009 om 19:41hoi iedereen
vandaag was mijn afspraak bij de gyne
bij de gyne heb ik mijne uitleg gedaan wat ik allemaal had en vroeg hij wanneer ik de laatste keer ongesteld was ik zei dus 4 nov dan mocht ik me gaan uitkleden en dan heeft hij wat geduwd op mijne buik hij voelde niets verkeerd dan een vaginale echo daar zag hij ook niets verkeerd op alles was in orde geen afwijkingen geen onsteking ik zag wel een zwarte vlek hij zei wel je eisprong is juist geweest maar volgens mij was die de 27ste toen vroeg hij terug wanneer ik de laatste keer ongesteld was dus zei ik weer 4 nov hij bekeek me even zo raar toen zei hij van we gaan een urine staal nemen
dus dat was het gene verdere uitleg hij zei bedankt en tot ziens dus dan urine staal laten nemen en daar zeiden ze ook niks alleen dat was het dus stond ik daar gene uitlegdus ja wanneer weet ik iets van de urine test
en van waar komen die steken
hij heeft er mij geen uitleg opgegeven ????
wordt er wel een beetje gek vangrtz Phoeke xxxxxxxx
ReagerenZonnetje3 december 2009 om 23:06Dit is niet verwijtend bedoeld, maar waarom heb je hem niet gevraagd wat hij met het urinemonster ging doen en hoe lang het zou duren???
Als ik jou was, zou ik vrijdagochtend alsnog even bellen hoor! Anders zit je misschien dagen in onzekerheid…Aan de ene kant fijn dat er ‘niks’ te zien was, maar vervelend dat je nu nog niets weet. Als je eisprong inderdaad is geweest de 27e, wat natuurlijk kan als je menstrutiecyclus is verstoord (zoals bij mij….), dan is er theoretisch een kans dat je zwanger bent, nietwaar?
Ik heb overigens in het 2e deel van mijn cyclus altijd last van steken, zere onderbuik, opgeblazen gevoel… misschien heb jij dat ‘ineens’ ook. Ik heb het immers ook niet altijd gehad.
Ik duim voor je… enne… echt even bellen morgen!!! Het gaat om jou en jouw gezondheid he!
Liefs.
ReagerenPhoeke4 december 2009 om 12:49hoi zonnetje
hij zei wel erbij van de urine staal te nemen dat ze het ook doen voor zwangerschapstest
hij zei dat het voor zekerheid was
hij heeft me ook een poedertje voor geschreven voor de blaas hij zei als er iets moest zijn dit zal er wel mee helpenmaar waarom keek hij me zo aan als hij zei je eisprong is juist geweest en wanneer hij voor de tweede keer vroeg wanneer ik ongesteld was ???
ik kan zomaar niet bellen naar mijne gyne want dan moet ik weer eens een afspraak maken voor ik hem terug kan spreken vindt ik zo stom
grtz xxx
Reagerenbrenda A4 december 2009 om 19:05jouw huisarts krijgt de uitslag van het ziekenhuis, dus je kunt je huisarts bellen en om de uitslag vragen.
sterkte Brenda
ReagerenPhoeke4 december 2009 om 19:38ja brenda
als je een vaste dokter hebt dan krijgt hij je uitslag
Reageren
maar ik ben nog niet zolang geleden verhuist en heb nog gene nieuwe dokterZonnetje4 december 2009 om 21:35Als ik het zo lees, denk ik dat je in België woont, of vergis ik me? Daar gaat het inderdaad anders dan hier….
In Nederland kun je ten alle tijden bellen naar de behandelend arts voor uitslagen, vragen en opmerkingen. Ik vind het echt vreemd hoe ze hebben gedaan….Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over of je zwanger bent of niet of wat er dan wel of niet aan de hand is!
Vervelend die onzekerheid! Sterkte hoor!
ReagerenPhoeke5 december 2009 om 15:54hoi
ja ik ben van belgie hier werken ze inderdaad heel anders dan bij jullie
hier moet je ook veel langer wachten voor afspraak of de uitslag vindt ik zo raaren ik hoop ook dat ik rap een duidelijkheid heb
want ja dit is niet zo plezant als je elke keer weg wordt gestuurd zonder een antwoord te krijgen op je vragen die je stelt aan de gynewant ik vraag we wel af wat die zwarte vlek was (precies de grote van een ei)
Reageren
de andere keren heb ik dit nooit gezien
maar tja
grtz Phoeke xxx