- Phoeke6 december 2009 om 18:44
hoi
ik kom even zeggen dat ik niet zwanger ben
deze morgen heb ik bezoek gekregen van de rode soldaatjes 🙂
wel wat jammer maar ja niets aan te doen
hop naar volgende poging he
wat ik wel heb nu is witte proppen slijm
heb dit vroeger nog al eens gehad
maar toen waren het bloed proppen
grtz Phoeke xxxxZonnetje6 december 2009 om 21:06Die donkere vlek zou best een ‘het leger’ geweest kunnen zijn… toch de uitslag van de gyne maar even afwachten.
Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar wel jammer dat je niet zwanger bent!
Kun je nu terugrekenen wanneer je eisprong was? Klopt het?
Hier geen nieuws… eerst maar even opknappen qua gezondheid. En 5 jan 2010 naar gyne!
ReagerenPhoeke7 december 2009 om 14:45maar dan zou de gyne het toch gezegd hebben want ja hij zei van je moet ze normaal nu deze week krijgen en ik zo ja en waarom keek hij dan zo raar he dan had hij kunnen zeggen de zwarte vlek is je menstruatie die komt maar hij zei het niet
precies of hij twijfelde of ze zouden komen maar tja niet zo erg het zal ooit wel eens lukken he
en ja nu kan ik zeker uitrekenen wanneer mijn eisprong is
maar ga ook nu temperatuur bijhouden dan weet ik het zeker heik zal zeker voor je duimen he te hopen voor jou ook de volgende keer meer geluk he
Reageren
xxxPhoeke20 december 2009 om 22:32hoi we zijn nu bijna 2 weken verder tot nu toen heb ik nog geen hogere temperatuur gehad
Reageren
heb ook geen pijn meer gehad tot vandaag begint die pijn weer in mijn onderbuik met kloppend gevoel en dat mijn buik op spand is dit wel normaal
heb eens aan familie gevraagd wat die zwarte vlek kon zijn die zeiden me allemaal als je dat ziet op een echo dan ben je normaal zwanger
maar ik geloofde er gewoon niets van
heb niets gehoord van de gyne dus alles was in orde want als er iets zou zijn dat ging hij zeker bellen
maar wat kan het nu dan toch zijn
waarom zeggen de dokters nooit veel meer als je ze vragen stelt maar ja dat is belgie zeker he
zal maar gewoon afwachten wat de rest van de dagen mijn lichaam doet he anders ga ik toch naar een andere gyne
vele groetjes Phoeke
xxxZonnetje21 december 2009 om 09:24Hoi Phoeke,
Wat vervelend zeg… ik zou gewoon wel even bellen! Misschien is jouw gynaecoloog het wel vergeten om je te bellen… je weet het niet? Het zijn ook mensen’;-)
En ook wel raar dat je temp nog niet is veranderd… ik weet ff niet meer hoe je cyclus normaal is, maar bij mij is die minimaal 5 weken (tot een paar maanden…) en bij mij stijgt mijn temp dus pas in week 3. Misschien is jouw cyclus ook wel verstoord?
Die zwarte vlek… tsja,… als je zwanger was, heb je waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam gehad. Dan kan je cyclus daarna ook verstoord zijn hoor!
Echt, bel je gyn… en als je niet tevreden over hem/haar bent.. .kun je best naar een ander vragen! Ik ben ook een keer overgestapt en dat heeft me alleen maar goed gedaan. Je moet wel een beetje vertrouwen kunnen hebben in je arts, nietwaar? En de arts waar ik niet meer bij wil, nam me voor mijn gevoel niet serieus. Nu voel ik me een stuk prettiger in ieder geval!
ReagerenPhoeke22 december 2009 om 12:55zal ik zeker doen om eens te bellen naar mijn gyne
Reageren
maar niet dat het nu veel gaat uitmaken
we hebben er een pauze ingelast omdat we met schimmel in huis zitten en heb gehoord dat het niet goed is voor zwangere vrouwen enz
nu had ik ook een vraagske kan die schimmel de oorzaak zijn van dan ik die pijn altijd heb enz
en of het ook ook vruchtbaarheid
alvast bedankt xxZonnetje22 december 2009 om 21:55Schimmel kan inderdaad heel schadelijk zijn; sowieso voor ieder mens, maar zwangere vrouwen zijn hier kwetsbaarder in. Wat vervelend voor jullie joh!!
Schimmel veroorzaakt meestal klachten aan de luchtwegen (bronchitis-achtige klachten), jeuk, verkoudheidsklachten en soms huiduitslag. Het lijkt me niet dat het de vruchtbaarheid aantast, wellicht op langere termijn. Dit zou je ook bij je gynaecoloog kunnen navragen denk ik.
Sterkte in ieder geval!!
ReagerenPhoeke28 december 2009 om 18:14hoi heb dus naar de gyne gebeld en alles was in orde
Reageren
ik heb onder tussen een verhoogde temp gekregen
onder tussen is alles in huis ook terug in orde
dus kunnen we gewoon verder doen
dus de temps van 23dec is 36 van 24 dec 36.2 en van 25 dec 36.4 dus dan zou mijn eisprong geweest zijn
we hebben de 23ste seks gehad en pas de 26ste terug
maar nu vanaf gisteren had ik weer zo kei veel zeer in de linkerkant van mijn onderbuik en aan de linkse kant van mijn navel
kan het zijn dat het mss gelukt is of toch niet
grtz PHOEKE xxxxMerijn28 december 2009 om 18:25Het vrouwelijk lichaam en de hormonale balans is het meest ontvankelijk voor een bevruchting als je ontspannen en relaxed bent. Probeer dus niet al teveel te focussen op het zwanger worden, en je druk te maken want dat kan dus juist een negatieve invloed hebben.
ReagerenZonnetje28 december 2009 om 22:58Dat is erg makkelijk gezegd Merijn… verstandelijk geef ik je wel gelijk, maar gevoelsmatig zit een vrouw toch anders in elkaar hoor!!
Phoeke… zou het niet zo kunnen zijn dat jij je eisprong enorm goed voelt? Veel vrouwen hebben dan enige dagen last van erge buikpijn… het klinkt wel redelijk als jouw verhaal! Ik duim voor je hoor!!
Tis bij mij ondertussen ruim 5 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest. Ik hoop ergens dat het zover is, maar weet dat de kans klein is. Op 1 januari ga ik, mocht ik nog niet ongesteld geworden zijn, een testje doen denk ik…
ReagerenAnoniem28 december 2009 om 23:51Phoeke29 december 2009 om 19:18Anoniem aan die reactie heb ik niet veel he
ja merijn dit is gemakkelijker gezegd dan gedaan hoor
voor een vrouw is dit wel vele anders dan een man
een vrouw denkt ook anders zenneja zonnetje het kan goed zijn dat het mijn eisprong is die ik al dagen voel maar vanaf vandaag voelt het anders aan dan de vorige keren
Reageren
mijn lichaam voelt of ik kei veel zenuwen terwijl ik het niet heb en het zijn lichte steekjes aan de linkerkant en druk gevoel
mijn temp is nog altijd niet gezakt vandaag had ik weer 36.3°graden
ik hoop voor jou dat je zwanger bent en ik duim zeker voor je hoor….Zonnetje1 januari 2010 om 22:02Nou… we moeten nog even blijven duimen denk ik.
Heb wel zere, tintelende borsten (maar heb ik vaak een paar dagen voor mijn menstruatie), af en toe lichte buikpijn (ook dat heb ik normaalgesproken ook) en de afgelopen dagen heb ik me helemaal volgegeten (maar ja, wie niet?)… oja en stikchagerijnig geweest (ben ik óók vlak voor een menstruatie…)… maar… ik ben nog niet ongesteld geworden! Maar ja, gezien mijn voorgeschiedenis, is dat ook niet heel erg wonderbaarlijk.
Heb vanmorgen geen test gedaan… Ik dacht, ik wacht nog even… weet ook niet waarom. Ik heb nu wel zoiets van… als ik niet zwanger ben, ook prima. Heb de medicijnen in huis om te gaan starten, mocht ik wel ongesteld worden en dinsdag moet ik sowieso naar de gyn, dus het gaat geen maaaaaanden meer duren voordat we de kans krijgen om zwanger te raken.
Ik klink misschien wat melodramatisch nu, maar zo voelt het niet. Ik zie het wel, laat het gewoon op me af komen.Maarre… mocht ik toch zwanger zijn, dan ga ik het wel uitgillen hoor!! 🙂
ReagerenZonnetje2 januari 2010 om 15:56Heb vanmorgen toch maar een testje gedaan…
Reageren
maar nee, niet zwanger… 🙁
Ben toch wel teleurgesteld… Ook nog niet ongesteld, dus we wachten het maar af!Phoeke2 januari 2010 om 18:06hey zonnetje wat jammer dat je testje negatief is
maar mss is er nog kan heik moet nog een paar dagen wachten voor ik het weet
nu is mijn vraag blijft je temp hoog na je eisprong
Reageren
grtz xxx