- Zonnetje2 januari 2010 om 18:18
Ik dacht dat die alleen hoog bleef… als de bevruchting is gelukt!?!?! Maar ik heb het van horen zeggen… ik hoop het zo voor je!!! Zou super zijn!
En ach, het is bij mij niet anders. Deze maand is wel een beetje dubbel omdat ik vorig jaar op 4/5 januari mijn 1e miskraam kreeg… Nu moet ik op die datum naar de gynaecoloog. Hopelijk met wat beter nieuws, he!
Nog de beste wensen trouwens 😀
Phoeke2 januari 2010 om 20:30ja dat heb ik ook gelezen dat het dan gelukt is
maar hoe hoog moet je temp zijn want mijn hoogste is maar 36.5° geweest heb ik dan een eisprong gehad of niet ik geraak er ook niet zo echt aan uit heik duim voor je mee voor goed nieuws he
Reageren
voor jou ook nog beste wensen he en wens iedereen veel geluk en liefde toen voor 2010 🙂Zonnetje3 januari 2010 om 10:47De temperatuur hoeft maar 0.2 tot 0.4 graden te verschillen van je normale temperatuur. Dus als die normaal 36.0 is, dan zit je goed 🙂
Zou wel een super begin van het nieuwe jaar zijn.
Wanneer zou je kunnen testen?Mijn temperatuur heb ik vanmorgen ook maar weer eens gemeten. Die is normaal tussen de 36.3 en 36.5 en was nu 37.0. Morgen en overmorgen ook maar eens checken. Voel me namelijk niet ziek…
Bah. Ik baal eigenlijk wel van die hoop die ik nu weer krijg. Nog 2 dagen…
ReagerenPhoeke3 januari 2010 om 12:50Ik kan pas na de 6de testen
ik zet ook even mijn temps hier neer
want ik snap er toch niet zoveel van hoor
een vriendin van mij zei dat het er op leek dat ik geen eisprong heb gehad
maar ik heb ze toch gevoeld gehad de 25ste
datum graden6. 36
7. 35.6
8. 36
9. 36
10. 35.9
11. 36.2
12. 36.3
13. 36
14. 36.2
15. 36.2
16. 36
17. 36
18. 36.2
19. 36
20. 36
21. 35.7
22. 35.9
23. 36
24. 36.2
25. 36.4
26. 36.1
27. 36.1
28. 36.2
29. 36.3
30. 36.5
31. 35.8
01. 36.3
02. 36.4
03. 36.2veel verschil is er niet in mijn temps
Reageren
zal maar afwachten zijn zeker 🙂
ja het is erg dat je er altijd hoop in hebt he
ken dat gevoel 🙂Zonnetje3 januari 2010 om 17:51Hmmm… tsja… ik zie alleen dat je temp vanaf de 24e op één dag na boven de 36 is gebleven. Maar het verschil is wel klein. Maar goed, het hoeft ook maar tussen de 0.2 en 0.4 te zijn, he!
Heb je gelijk uit bed je temp gemeten? Of zelfs toen je nog in bed lag? Dat schijnt zo te moeten, wil je de juiste temp-lijn krijgen…Het gaat wel goedkomen met ons hoor, hahaha! Als ik dinsdag bij de gyn ben geweest, plaats ik weer een berichtje.
ReagerenPhoeke3 januari 2010 om 18:52als ik wakker word sta ik direct op naar de living voor mijn temp te meten
ja te hopen komt het wel goed he
Reageren
laat maar iets weten hoe het met de gyne geweest is dinsdag veel sccs he xxxVicky3 januari 2010 om 18:52Ja, je zou zeggen dat nr. 25 de eisprong is.
Maar er is een erg gevoelig apparaatje dat dit werk allemaal voor je kan doen. ik weet niet hoe het precies heet, het bestaat ook nog niet zo lang.
Is er misschien iemand die weet hoe zo’n apparaatje heet dat automatisch de eisprong meet?
ReagerenPhoeke4 januari 2010 om 18:56a ok ik weet het ook niet hoe het noemt heb het eigenlijk nog niet gezien dat het bestaat
Reageren
maar zal eens moeten uitzoeken 🙂Zonnetje5 januari 2010 om 13:52Ik had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog staan… en alsof mijn lichaam erop heeft gewacht… ben ik gisteravond laat weer ongesteld geworden… Dat betekend dat ik deze donderdag ga starten met Clomid!!! Spannend! Spannend! Spannend!!! Vrijdag de 15e moet ik terug voor een follikel-meting en dan weten we of het werkt of niet.
Ben zo benieuwd wat de hormonen met mij gaan doen… de bijwerkingen enzo…Vind het wel heel jammer dat ik niet zwanger ben deze keer… want ergens hoop je dat toch weer elke maand, maar het is niet anders. We gaan er nu gewoon voor en laten het over ons heen komen.
Ik heb vandaag bij de gynaecoloog wel gewoon een echo gehad en alles zag er goed uit. Geen verstoppingen, geen cystes, eierstokken zagen er mooi uit en de baarmoeder ook ‘schoon’ van onregelmatigheden. De bloeding was mooi donkerrood van kleur en volgens haar was dat een goed teken…. dus….
Het gaat dus een spannende tijd worden nu. Ik heb er wel zin in! Laat maar komen!
ReagerenPhoeke8 januari 2010 om 19:36ja ken het gevoel wat je bedoelt vindt het ook elke keer jammer deze keer ook weer dinsdag morgen opgestaan en had de duiveltjes op bezoek he
Reageren
deze maand zijn we 10 maanden bezig
ik duim voor je mee dat het allemaal lukt voor jullie
veel sccs he xxxxZonnetje8 januari 2010 om 20:13He… balen Phoeke! Is je cyclus nu wel een beetje duidelijker? En klopt je buikpijn en verhoogde temperatuur als je het nu terugrekend?
Wanneer kun je eventueel bij de gynaecoloog terecht voor nader onderzoek of wellicht een beetje hulp?
Ik merk vooralsnog niets van de hormonen, maar ja, ik heb pas 2 tabletten op, he! Ik moet er nog 3 en waarschijnlijk komen de bijwerkingen daarna pas.
We houden elkaar wel op de hoogte. Hopelijk over een maandje ofzo met goed nieuws! 🙂
ReagerenPhoeke9 januari 2010 om 13:14hey zonnetje ja mijn cyclus is zeker duidelijker zoals ik dacht ik heb een cyclus van 32 dagen en het klopt allemaal
ik moet elke keer een nieuw afspraak maken hij zegt niet van kom die dag dan terug het duurd ook heel lang voor je een afspraak hebt ik ga nog twee maand wachten voor ik terug ga dan zijn we een jaar aan het proberen en dan moet hij toch verder helpen he
we zullen wel zien wat de volgende maanden ons brengtte hopen hebben we volgende maand beter nieuws dat we aan elkaar kunnen vertellen veel sccs nog he xxxx
ReagerenPhoeke9 januari 2010 om 20:23hey ja dit was ik nog even vergeten te vragen
ik heb dus dinsdag mijn menstruatie gekregen maar er was niet zoveel bloed en vandaag zijn ze gedaan
Reageren
wat ik ook had waren hele grote stolsels heb dit nog al voor gehad maar toen waren die niet zo groot en zag het er zwart uit als echt bloed en nu zag het er geel uit precies een zakje of zo kan het niet beschrijven hoe het er uit zag
wat is dit ??????????Zonnetje9 januari 2010 om 23:38Hoi Phoeke,
Wat jij beschrijft lijkt mijn inziens op een (vroege) miskraam!! Ik had bij beide miskramen ook heel veel stolsels en bij de 2e miskraam ook een soort zakje (ik vond het meer een knikkertje). Bij mij was het rozig tot oranje. Bij de 1e miskraam heb ik een dag of 4 last gehad van vloeien. Dus het lijkt wel op jouw verhaal…
He, bah.. wel vervelend zeg!
🙁
Ga je de gynaecoloog toch maar bellen maandag?
ReagerenPhoeke10 januari 2010 om 19:52ja het zag er geel rozig uit was er zo vies van dat ik het direct heb door gespoeld ben verkeerd ik heb mijn maandstonden de woensdag gehad want de dag ervoor had ik enorme buikpijn en de volgende dag toen had ik ze ja hadden niet zoveel bloed veel grote stolsels
heb die bloeding drie dagen gehad deze keer andere keren 5 a 6 dagen dus is wel korter
wat mijn vriend ook merkte was dat mijn buik weer dikker is geworden
ik heb het deze week veel te druk in de dag dus de kans zit er niet bij dat ik kan bellen naar de gyne of arts maar ga het toch proberen
zou het echt een miskraam geweest zijn ???????????🙁 🙁
Reageren