Vagina helemaal kaal scheren

Online ZorgZus
  • #91

    ik scheer mij reeds van als mijn schaamhaar beginnen groeien is

    ik was nog geen 12 jaar ben er nu 66 en doe het nog steeds ik vind het echt veel properder zo Mijn vriendin is 22 jonger dan ik en is natuurlijk ook kaal We voelen er ons bijden heel goed bij

    #92

    Hey, ik heb me gisteren geschoren en vandaag heb ik alweer stoppels gekregen. het is ruw daar beneden. Dit is echt een rot gevoel weet iemand hoe je dit kan uitstellen? ook is mijn onderste heel donker geworden. Ik vind dit maar niks en heb snel hulp nodig (moet binnenkort naar de dokter)

    #93

    Waarschijnlijk is het een schrale huid die je voelt. Zo snel groeit haar niet. Of je hebt je niet goed geschoren. Een mesje dat bot of niet goed schoon was. Gebruik een huidcrème of goede bodylotion.

    #94

    Door je schaamhaar te trimmen in plaats van te scheren vermijd je zulke ongemakjes.

    #95

    ik scheer mijn schaamhaar reeds sinds ik het beginnen krijgen ben ongeveer vanaf mijn 12é

    Eerst een paar maal heel!!!!!! kort geknipt misschien een keer of 3 en daarna steeds het scheermes er in. Ik heb mij ooit eens al mijn schaamhaar laten waxen . Brrrrr dat nooit meer deed veel pijn Ik ben nu 70 en scheer mij nog steeds mooi kaal. Mijn vriendin is 58 en houd ook van een mooi glad kaal poesje . We doen het bij elkaar om de 2 dagen.  Ja voor ons geen schaamhaar maar heerlijk lekker kaal

    #96

    Wat ik me afvraag is of de vagina er gevoeliger van wordt? Kan iemand mij daar een antwoord op geven?

    #97

    De huid rond je vagina zal gevoeliger worden voor infecties omdat scheren altijd kleine wondjes achterlaat. Maar je vagina zal absoluut niet gevoeliger worden door te scheren.

    #98

    @ tandor,

    Ik lees hier net dat u zegt zo vlug groeit schaamhaar niet,  ik kan u verzekeren                               Na 2  dagen heb ik ook reeds serieuze stoppels, die hevig jeuken daarom scheer ik                       mij om de 2 dagen volledig kaal.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #99

    Wij zijn al een tijdje geleden gestart met IPL (Intense Pulsed Light) werkt op basis van sterke lichtflitsen.

    En de hoeveelheid schaamhaar is duidelijk minder geworden.nu hoeven wij nog maar 2x in de maand te scheren ?

    Het word alleen maar minder?

     

    #100

    @ Ons                                                                                                                                                                Ik lees  dat jullie reeds een tijdje I P L gebruiken om het schaamhaar te verwijderen.                    Doen jullie dat zelf of moet het in een schoonheidsinstituut gedaan worden ?? Is dat duur??      Ik lees dat jullie zich dan toch nog moeten scheren. Gaan jullie zo ooit definitief schaamhaar vrij worden ?? Graag wat uitleg a u b, want mijn schaamhaar werkt ook serieus op mijn zenuwen, ik ben dat scheren ook beu

    #101

    @Mariska

    Wij waren het scheren ook zat na een dag weer irritaties,jeuk,rode bultjes en stoppels.Toen hebben wij besloten om met IPL te beginnen. Wij doen dat inderdaad bij een schoonheidssalon. Wij zijn nu bijna een jaar bezig en er komen alleen nog maar wat donshaartjes terug.(heel langzaam)het kost wel wat maar dat hebben wij er graag voor over.2x schaamstreek,rug,oksels en onderbenen voor €50,- per keer.De haartjes zijn dan wel definitief weg.dat vinden wij allebei wel zo prettig.wij raden het iedereen aan die van kaal en glad houd.

    #102

    @ Ons,                                                                                                                                                               Ik lees dat jullie ongeveer een jaar bezig zijn met die behandeling. Om de hoeveel weken moeten jullie daar voor gaan ??  Die behandeling is die pijnlijk En hoelang mag je schaamhaar zijn voor het beste resultaat ?? Mocht het toch eventueel te lang zijn , wordt het daar dan bijgesneden of niet?? Graag jullie antwoord a u b want ik ben ook dat scheren beu en wil van die haren verlost zijn. 50 euro vindt ik wel niet duur hoor

Het onderwerp ‘Vagina helemaal kaal scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief