Vagina helemaal kaal scheren

Online ZorgZus
  • #61

    Ontharingscreme werkt niet en is voor je geslachtsorganen te agressief. Niet doen dus.

    #62

    1x in de twee weken scheer ik mijn vrouw haar vagina geheel kaal, zelf ben ik ook
    Geschoren van onderen we vinden het tijdens onze sex veel fijner, het gevoel is veel intensiever dan met haar erop

    #63

    Als man vind ik het vrij normaal om mij volledig (over het hele lichaam) te scheren, ik vind dit heel "proper". Anderzijds is het ook, voor mij als man aantrekkelijk, maar ook voor de vrouw. Het moet dus van beide zijden komen en werken. Het is zoals ook naakt zonnen enz., ga maar eens op verlof en geniet maar eens van een FKK, zalig!

    #64

    Hai Chris, de vraag is hier over scheren van schaamhaar, niet over vakantie's FKK. Dan zul je toch echt naar een andere site moeten.

    Emma

    #65

    Mijn man en ik scheren ons on de 4 - 5 dagen om de beurt hierdoor is de een glad en de ander een baard van een paar dagen heerlijk een extra genot.
    Ondanks dat we 65+ zijn hebben we nog om de paar dagen een feestje met een super orgasme zowel ik als mijn man. Die nog steeds het spel heerlijk spspeelt en de juiste snaar weet te raken.

    #66

    ik ben een man van dik vijftig jaar ik vind het
    heerlijk alles glad geschoren bij mezelf en mijn vrouw.

    een genieter

    #67

    Ben gast van 16
    Scheer me 1x per week. Gwn zalig met u vriendin we doen het alle 2 en nu doen we ook meer (befe en pijpen) we genietennmeer van vrijen

    #68

    ik ben het 100% met je eens kaal geschoren vind ik zelf veel hygienischer en ook voor je sekspartner ... mode of niet.. hygiene gaat eerst

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #69

    vind ik ook, je bent helemaal mijn type !

    #70

    Ik scheer mijn pik en ballen ook. Lekker schoon gevoel en fijn bij de orale sex. Mijn vrouw is ook kaal met soms een streepje op de schaamheuvel.

    #71

    De foto is verwijderd.
    Dat is dus niet de bedoeling van de site.

    #72

    Sinds wanneer wordt de vagina kaal geschoren? Zelfs de vulva (schaamspleet) wordt niet geschoren. Alleen de grote schaamlippen, de schaamheuvel en de bilnaad worden geschoren. Vreemd dat 'dokter.nl' niet reageert op de onzin.

    #73

    [quote]Alleen de grote schaamlippen, de schaamheuvel en de bilnaad worden geschoren.[/quote] Deze stelling is dus niet juist maar berust op een persoonlijke voorkeur. Er zijn genoeg vagina's die dus wel degelijk helemaal geschoren zijn.

    Bovendien is de vulva niet (alleen) de schaamspleet.
    De vulva is het uitwendige deel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Hiertoe behoren de schaamlippen, de clitoris, de uitgang van de urinebuis en de opening van de vagina.

    Ieder heeft persoonlijke voorkeuren ten aanzien van scheren.

    #74

    Driehoekje?[b][/b]

    #75

    Wij scheren ons beide de een bij de ander. Ongeveer om de 4 - 5 dagen helemaal kaal of met een streepje zowel bij mijn man als bij mij. Mijn man scheer ik met zijn normale scheerzeep en kwast en scheermes. Ik wordt het liefste geschoren met olie vaak gebruiken we gewone olijfolie. Alles is dan helemaal mooi glad en soepel en geen bultjes of stoppels.

Het onderwerp ‘Vagina helemaal kaal scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief