- anoniem25 maart 2018 om 16:24
Hey,
Ik ben zeventien jaar. Ik ben qua mannen nog zo goed als maagd, maar qua vrouwen niet. Ik weet niet hoe men dat noemt. In ieder geval: ik ben biseksueel. De laatste keer dat ik enige seksuele gemeenschap heb gehad is al een hele tijd geleden. Hoewel ik wel masturbeer. Ik heb al een hele tijd, zeg maar een jaar, van steeds verschijnende en dan weer verdwijnende pukkels op rondom mijn vagina. Ze hebben geen witte punten er op, dus uitknijpen werkt niet echt. Ze doen verschrikkelijk veel pijn en ik loop er de hele dag mee rond. ik heb er eigenlijk altijd wel eentje, maar voor en tijdens mijn menstruatie wordt het alleen maar erger en erger. Vandaag besloot ik er genoeg van te hebben toen ik net merkte een hele grote te hebben tussen de linkerkant van waar je vagina eindigt en waar mijn linker bil begint. Hij is enorm en doet verschrikkelijk veel pijn. Lopen en zitten doet pijn. Ik ben van plan morgen naar de dokter te gaan en ook aan de pil te gaan, want dat blijkt het te verminderen. Maar ik vraag me af of er nog iemand is die huishoudelijke tips heeft voor dit soort pukkels, en voor je vagina scheren. Ik heb namelijk ook last van echt dikke haren die terug groeien als ik me heb geschoren. Zo dik dat ook dit pijn doet. Al heeft iemand iets, dan alsjeblieft… deel het met me!
Liefs
1 reactieReagerenKersje26 maart 2018 om 10:01De beste oplossing is om je schaamhaar gewoon kort te trimmen in plaats van te scheren. Op die manier vermijd je wondjes en rode pukkels, en stoort je schaamhaar ook niet tijdens de seks. De tijd dat elke vagina kaal moet zijn is al lang voorbij hoor!
https://nl.metrotime.be/2018/03/21/must-read/is-schaamhaar-terug-in/
Reageren