Vagina helemaal kaal scheren

Online ZorgZus
  • #46

    Ik scheer het ook helemaal kaal het liefst.

    Waar ik mee scheer is een speciaal scheermesje voor dames, op zich wel prettig, maar heb wel last van stoppels, krijg niet alles weg. Het scheren zelf doe ik met een milde doucheschuim, die is heel erg zacht en prettig bij het scheren. Heb geen last van rode bulten of jeuk. Het irriteert ook niet aan mijn vagina.

    Na afloop smeer ik er vaseline op.

    #47

    Dit is een voorbeeld van iemand die zorg besteedt aan het scheren, vaak de beste remedie voor het mooiste resultaat. Verder is dit mijns inziens geen medisch onderwerp.

    Bultjes na het scheren is vaak een gevolg van kleine wondjes door de scherpe mesjes die dan door viezigheid geïnfecteerd en ontstoken raken.

    #48

    please help me.
    hoe krijg ik me vagina echt kaal?
    ik scheer eerst met ladyshave,
    en daarna met scheerschuim en een scheermesje,
    en nog is niet alles eraf.
    help me? (A)

    xxxxx

    #49

    alles er af, zowel bij mannen als vrouwen, schaamhaar is gewoon vies en zit vol bacterien, en kaal is gewoon.....mooi !
    Het voelt lekker, en de intieme seks is heerlijk, gewoon doen.

    #50

    Ik scheer mij al jaren helemaal kaal. Het is veel hygiënischer, want in de haren blijft toch het nodige hangen. In de moslim-cultuur is het heel gebruikelijk dat de vrouwen hun vagina kaal scheren. Ik kan het je aanbevelen en ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb.

    #51

    ik ben jong, maar ik heb voor de eerste keer me vagina geschoren. Maar ik ben bang dat het niet goed voor je is. Ik wil weten of het goed voor je is.

    #52

    Ik snap je vraag niet helemaal. Vind jij jezelf te jong om te scheren of weet je niet of je goed hebt geschoren?

    Groet, Tara

    #53

    Ik scheren me altijd tijdens het douchen.
    En smeer me daarna in met Nivea. Alles blijft super glad. Heerlijk tijden hey vrijen. Vind het altijd weer spannend om te ontdekken dat mijn vrouw ook haar kutje helemaal glad heft geschoren. Krijg er altijd spontaan een erektie van.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #54

    ik zal jullie tips opvolgen

    #55

    ik doe het ongeveer 1 keer per week en het is dan heel fijn voor mij en mijn partner( bij het beffen ) en het is ook schoner.

    #56

    Niets om verkeerd over te doen, je vagina scheren. Meestal 2x in de week. Ik heb dan het minste irritatie. Ik hou er dan een streepje aan over in het midden. Is wel zo sexy. Wel altijd een nieuwe mesje gebruiken, is wel zo veilig.

    #57

    Ik scheer me al jaren en mijn man ook het geeft een heerlijk gevoel en is ook een boost voor de seks wij zijn beiden 65+ en genieten nog minstens 2 keer per week van elkaar. Het fijnste vinden mijn man en ik als ik geschoren ben en hij heeft een baard van een dag of 3. Dit geeft een extra stimulatie en omgekeerd vind hij het ook heerlijk als mijn baard weer op zijn geschoren huid komt. Dit is echt dubbel genieten. Sinds lange tijd lollie ik hem, ook fijn zonder haar terwijl hij mij ook verwend. Scheren doen we trouwens met een echt scheermes.

    #58

    ik heb verder nog nooit seks gehad ofzo en ben pas 15, maar ik scheer me ook helemaal kaal. het voelt veel fijner en ook een stukje zelfverzekerder. heb alleen een vraagje, want na 1 dag heb ik al weer stoppels zegmaar. ik scheer me altijd onder de douche, want zo zijn de haartjes voor een veel groter deel verwijderd. maar heeft iemand een goede tip zodat je vagina zolang mogelijk kaal blijft?

    #59

    Gebruik regelmatig een nieuw mesje en scheer je regelmatig en gebruik eventueel scheerschuim/zeep

    #60

    doe ik meestal allemaal al wel.. maar bedankt! weet nu dat ik daar dus vooral mee door moet gaan. en heeft iemand misschien verstand van een ontharingscreme? lijkt me eigenlijk ook wel wat..

Het onderwerp ‘Vagina helemaal kaal scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief