Vagina helemaal kaal scheren

Online ZorgZus
  • #31

    Ik lees hier een keer in de 4 dagen scheren gemiddeld. gebruiken jullie dan echt iedere keer een nieuw mesje???
    Kost toch kapitalen!!

    Hoe scheren jullie helemaal beneden richting billen? Meestal als ik me scheer, snij ik me.

    graag wat tips over hoe te scheren.

    #33

    nee het kost geen kapitalen,mijn vrouw gebruikt gilltte venus en ik gillete fusion.daar doen we een maand mee en scheren ons 2maal per week om stoppelvorming te voorkomen.hoelang wij dit doen?al 20 jaar omdat wij veel aan orale sex doen,pijpen en beffen en dan moet je allebij spiegelglad zijn.

    #34
    #35

    Maar hoe moet je het doen?
    je kunt toch niet tussen je billen en schaamlippen gaan scheren ?

    #36

    Ik scheer de vagina van mijn vrouw altijd helemaal kaal. Zij scheert mijn penis/zak ook altijd. Wij doen dit na het douchen liggend op bed en dit gaat prima, je kan dan overal goed bij. En al de "verborgen" haren worden ook meegenomen.
    We hebben de ene keer meer last van irritatie dan de andere keer, scheren ook niet wekelijks.
    We gebruiken Gilette Venus en speciale scheergel voor de vrouw ook van Gilette. Meestal smeren we na het scheren de huid in met "Blue Blood Gel" is van Neoderma en bij enkele schoonheidsalons te verkrijgen, dit hersteld oa de vochtbalans van de huid en verkoeld.

    #37

    Wanneer je 'te goed' scheert, kan het zijn, dat de huid eerder dicht is dan het haartje is gegroeid. Resultaat kan dan een ateroomcyste worden, of een ingegroeide haar. Dat meurt dan nog erger dan een ongewassen doos!

    #38

    Grappig dat hier totaal geen verhalen te horen zou over irritaties en jeuk na het scheren.

    Dat schaamhaar onhygiënisch zou zijn met menstrueren is onzin. Maar goed ik gebruik tampons misschien scheelt dat.
    Mijn ervaring is juist dat als ik glad geschoren ben, piesen onhygiënischer wordt. Ik moet m'n lippen openspreiden wil het er niet tegen aangaan. Want die zitten dan strak tegen elkaar als alles kaal is.

    Bovendien als je allebei kaal bent, schuurt de sex meer en heb je (extra)glijmiddel nodig.
    En esthetisch is idd een kwestie van smaak. Het doet me teveel denken aan meisjes, dat weerzin voel voor een man die het mooi vind bij een vrouw.

    Punt is volgens mij dat veel mensen fris alleen associëren met deoluchtjes en parfum. Zweet is niet fris (oud zweet), maar een doorgevoerd idee is geworden dat alle lichaamsgeur per definitie vies is. Misschien is de gene ook vanwege orale sex.

    Dat beffen niet lekker zou zijn als iemand schaamhaar heeft is een dom idee. Ik spreek uit de gelukkige ervaring met een man die er geen genoeg van kon krijgen. Omgekeerd zou het ook betekenen dat je nooit lekker kan zoenen met iemand die een baard heeft.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Een fris geschoren en gewassen kutje is een genot voor elke man. Geen last van haren en als de man geniet, geniet de vrouw ook.

    #40

    Hee,

    Ik heb net voor het eerst "het daar onder" geschoren.
    Alleen ik krijg het niet helemaal glad. Als je erover voeld voelt het erg ruw zegmaar. Ook voeld het niet echt fijn tegen mijn ondergoed..
    iemand tips?

    #41

    Scheer met een schoon, scherp mesje en altijd met de haargroei mee. Dit zorgt voor het kortste resultaat en verkleint de kans op irritaties.

    #42

    Wat wel belangrijk is is dat je het helemaal rond doet want ik heb al diverse vrouwen gehad die dan een sikje hebben tussen de anus en opening vagina. Ook na de anus richting bilspleet kan nog een aardige sik zitten. Hou dit dus in godsnaam in de gaten!

    #43

    Om nou te zeggen, je vagina helemaal kaal, dat is niet de meest ideale out-fit denk ik. Ten eerste ziet dat er kinderlijk uit en niet vrouwelijk.

    Als tweede is een Braziliaanse streepje veel mooier en sexyer. Het is veel meer verzorgder. Heel veel vrouwen of jonge meiden weten dat waarschijnlijk niet.

    #44

    ik scheer me ook elke week, omdat ik dit zelf prettiger en frisser vind voelen.

    Maar nu heb ik wel een vraagje, hoe kun je jezelf scheren zonder die irritante bultjes en uitslag naderhand? Heb hier elke keer last van (neem het maar voor lief) maar ik hoor van veel mensen dat zij hier nooit last van hebben

Het onderwerp ‘Vagina helemaal kaal scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief