Lichte zwelling onder knie

  • #46

    Ik weet dat ik en jij beetje soms botsen en ik me niet helemaal hou aan de regels. Dat komt omdat ik t hier zo bont maak dat mijn vragen alleen maar irritant vervelend en teveel zijn. Ik heb liever een nieuwe indentiteit hier omdat ik t gevoel heb dat ik niet serieus word genomen. T spijt me als dat vervelend is wat t ook is. Maar mij word het soms gewoon teveel ik heb al een angstoornis en dan komt dat vab me moeder erbij. Het is gewoon soms teveel.. pf

    #47

    Als u wist ik welke sitautie ik zit dan zou u t snappen. T maakt t alsnog niet goed wat ik doe dat snap ik maar ik heb thuis niet mensen waar ik mee kan praten jij bent de enige die ik na 6/7 uur mee kan praten erover

    #48

    Dat snap ik allemaal wel. Maar met serieus nemen heeft dat allemaal niets te maken. Het heeft wel met je gedrag te maken. En dit veroorzaakt bij mij in ieder geval wel irritatie.
    Nou start je dus dit topic, als ik zeg ga naar de huisarts en laat ernaar kijken, dan zeg je dat je op vakantie bent en niet naar de dokter kunt. Als ik vraag hoe oud je bent zeg 31, je doet of het je eigen knie is, en het is die van je moeder. En als je nou een nieuwe identiteit hier gaat aannemen en dan zo blijft doen zoals je nu doet wordt het niet beter.

    En we hebben het er al eerder over gehad: Antwoord blijven geven op repeterende vragen heeft geen enkele zin. Ieder antwoord van mij roept meteen weer 5 andere vragen op. En dan blijf je daar dagen mee doorgaan en iedere keer weer dezelfde vragen stellen. En soms verander je dan wel de context een beetje maar de vragen komen altijd weer op hetzelfde uit. Net zoals vandaag. Je blijft constant dezelfde vragen stellen. Duidelijk is in ieder geval dat de antwoorden dus totaal niet helpen, sterker nog ze wakkeren de angst alleen maar aan. En nou zul je wel zeggen: nee, want het helpt wel als ik antwoorden krijg, maar neem maar van mij aan dat het niet zo is. Je komt de dag daarna gewoon weer terug met dezelfde vragen. Je zoekt ook geen geruststelling maar een bevestiging van je angst, Dat is namelijk wat een angststoornis met mensen doet.
    Heel serieus: je moet contact opnemen met de psycholoog en je laten verwijzen naar een psychiater. Je gaat er met de psycholoog niet vanaf komen. En je moeder raakt ook helemaal in de stress door jou angsten. Je gaat het lichaam van je moeder controleren om te kijken of er nog ergens uitzaaiingen zouden kunnen zijn. Dat is toch te gek voor woorden.
    Vandaag heb je het ziekenhuis gebeld voor de knie. Die hebben je een antwoord gegeven. Maar zelfs dat helpt niet want vervolgens begin je hier door te zagen over een tumor. En in het ziekenhuis zullen ze dat toch echt wel weten.
    Je denkt dat je geruststelling zoekt, maar in werkelijkheid zoek je een bevestiging van je angst. Dat is namelijk wat een angststoornis doet. Dat heb je alleen zelf niet in de gaten.

    #49

    "Als u wist ik welke sitautie ik zit dan zou u t snappen. " het heeft met je situatie niet zo veel te maken. Ik snap het zo ook wel hoor. Je hebt aan forse angststoornis. En daar moet iets aan gedaan worden. En je situatie verandert niets aan wat ik net heb geschreven. Want dat heeft puur te maken met je angststoornis

    #50

    Ik snap t je hebt ook gelijk het wachten op een psychiater duurt zolang!!! Ik heb al zolang een wachtlijst heb vaker gebelt na huisarts erover alles. Het is gewoon ontzettend zwaar

    #51

    Had vorige week huisarts gebelt en die zei dat t geen reden is tot een bezoek maar de lichte zwelling is er nog? Is er reden tot zorgen?

    #52

    Dan toch maar even naar de huisarts

    #53

    Wat kan de reden hiervan nog meer zijn? Kan dit een uitzaaing zijn of kan dat niet ?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #54

    Of staat het los van kanker ?

    #55

    Het is bij t scheenbeen de doktor zei dat dat lang kan duren als daar een stoot op komt

    #56

    Nou begin je met dat gedoe ook weer in een ander topic.
    Het is een zwelling door stoten. Heeft niks met uitzaaiingen te maken.
    te gek voor woorden dit. Dat is toch al uitvoerig in dit topic besproken.
    Ik ga dit topic sluiten. Ik baal er een beetje van dat je gewoon een ander topic gaat gebruiken voor je angsten.

Het onderwerp ‘Lichte zwelling onder knie’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief