Lichte zwelling onder knie

  • #16

    dan zal er een kleine zwelling zitten....

    #17

    Hier is t ook foto van zijkant.

    Bijlagen:
    #18

    Ziet dit eruit als een knobbel of zwelling?

    #19

    Ik dat zo helaas ook niet zien of beoordelen.
    Je hebt dus een kleine zwelling onder je knie door het vallen. Wat is nou het probleem?

    #20

    Omdat ik twijfel of t een zwelling is of een ergere aandoening zoals een tumor.

    #21

    De zwelling is niet te voelen is niet hard aan beide kanten van me benen als ik op die plek voel is t gwn hard van het bot

    #22

    Dat slaat toch nou echt helemaal nergens op.
    Je schrijft zelf: "Hoi, paar dage gelede flink gestoten. Nu tijdens het douche was ik me benen aan t insmeren en merkte ik dat mijn rechterbeen onder mijn knie een iets 'gezwoller' plekje had dan me andere been. "

    Hoe kan dat nou iets met een tumor te maken hebben??

    #23

    Omdat ik nu twijtel welke been het was... sinds ik erop let is t me opgevallen .. mijn vraag is oogt het volgens de foto op een tumor ?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Je krijgt daar toch niet zomaar een tumor, je moet met een psycholoog gaan praten

    #25

    Ik vraag alleen wat t meest logishe is op die plek op t been? Is t logisher dat t een zwelling is en oogt het zo? Omdat als e een tumor is moet het toch boller zijn en anders aanvoelen

    #26

    Het voelt trouwens zacht aan als vet binnen

    #27

    en tumor is in ieder geval helemaal niet logisch en erg overdreven om daar aan te denken

    #28

    Het voelt gewoon zacht aan van binnen dan is het een zwelling ?

    #29

    Ja

    #30

    Dus een tumor moet hard aanvoelen? En een tumor is vaak iets meer zichtbaar toch aan de been ? Deze is niet eens zichtbaar mischien was die er zelfs langer

Het onderwerp ‘Lichte zwelling onder knie’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief