Lichte zwelling onder knie

  • #31

    Nee een tumor moet niet hard aanvoelen en ook niet zichtbaar zijn. Waar zou daar nou een tumor vandaan moeten komen? Je moet dringend met een psycholoog gaan praten...

    #32

    Hoe kan ik dan bij deze zwelling het verschil tussen een tumor en normale zwelling zien?

    #33

    Dus op deze plek die ik aanwees komt een tumor niet voor?

    #34

    dat kun je niet zien...
    Hoe oud ben je? En hoe kom je nou op een tumor?

    #35

    Ik ben 31 en heb al een tijd een beetje een angsstoornis.

    #36

    dat is te merken....
    Niks geen tumor. Je hebt je gestoten en daar heb een lichte zwelling van. Niks meer en niks minder
    Je moet naar een psycholoog voor je angsten

    #37

    maar een uitzaaing bijvoorbeeld in de botten uit zich niet in zwellingen en knobbels ?

    #38

    Moest ik bij de zwelling rood of blauw zijn? Kan t ook alleen een zwelling worden?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Joh... niet te geloven dit.
    Je hebt je gestoten en daardoor een lichte zwelling. En verder ga ik hier niks meer over zeggen. Ga ermee naar een dokter en laat ernaar kijken

    #40

    Kan ook alleen een zwelling zijn.

    #41

    Ik ben net eens even naar de IP adressen gaan kijken
    Heb je nou je tumor angst van de borst naar de knie verplaatst?

    #42

    Nee dit gaat om mijn moeder. Ze is bezig met chemo therapie en ik zag een lichte zwelling bij haar been door t controleren. Ik belde met de oncoline in t ziekenhuis hun zeide dat ik me niet zorge moet maken erover dat t gwn een zweling is en los staat van een uitzaaing.

    #43

    Ongelofelijk dat je nu weer een nieuw topic opent en me dan ook probeert te bedonderen door te doen alsof je iemand anders bent. We hebben het hier al eerder over gehad. Dit roept bij mij enorme irritatie op.
    Je verdomme het ziekenhuis gebeld en die hebben je antwoord gegeven en toch blijf je hier nou de hele avond zeuren over een tumor. Ook ik heb al 4 x gezegd dat het door stoten komt en dus een kleine zwelling is. Net zoals het ziekenhuis dus.
    Nou is het dus klaar. Geen vragen meer want ik geef je een block.

    #44

    Oke ik snap je en ik ga niks meer hierover vragen alleen nog kan een zwelling na een stoot 3 weken blijven zitten en niet pijnlijk zijn?

    #45

    Ja

Het onderwerp ‘Lichte zwelling onder knie’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief