Lichte zwelling onder knie

Hoi, paar dage gelede flink gestoten. Nu tijdens het douche was ik me benen aan t insmeren en merkte ik dat mijn rechterbeen onder mijn knie een iets 'gezwoller' plekje had dan me andere been. Geen blauwe plek ook geen pijn en ik kan er gwn op drukke het is iets harder dan de rest van t been. Maar geen knobbel of iets? Wat kan dit zijn

Een zwelling door het stoten

Dat is dus normaal? Dat is dus anders dan een knobbel op de voet een knobbel is ronder bollgerig en kan je vast pakken?

Je schrijft zelf dat het een zwelling is, dan is het geen knobbel

Ik snap t verschil niet wat is t verschil tussen een knobbel op je been? Of zwelling

Een knobbel is hard een zwellicht niet.
    Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Ben op vakantie dus kan niet. Nee het is niet hard. Wel is de zwelling iets harder als de normale huid? Maar dat is normaal?

Ik kan er zo helaas zonder enige vorm van onderzoek ook niets over zeggen.

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Moet een knobbel niet als een knobbel uitzien? Dat is meer me vraag?

Nee dat hoeft niet

hij kan onderhuids zitten

hoe moet een zwelling dan aanvoelen?

Als een bult als je eraan voelt of gezwollen zoals je het zelf toch al aangeeft

Het is geen bult john, de plek onder me enkel is enkel iets 'dikker' als ik erop druk voel ik me bot gewoon net als bij de andere kant alleen merk ik dat t iets opgezwoller is.

Hij is niet zichtbaar dikker alleen als je er intensief naar kijkt

Het onderwerp ‘Lichte zwelling onder knie’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief