Hiv test betrouwbaar

  • #1

    Geachte,

    12 maart 2020 ben ik oraal gepijpt 16 maart had ik groene troep uit de plasbuis.

    19 maart huisarts gebeld en 24 maart heb ik injectie gehad gonorroe deze was binnen 2 dagen verdwenen . Heb toen pas rond 8 april weer sex zonder gehad met een vrouw.

     

    23 april heb ik bloedonderzoek gehad voor trombose, leukemie hiv en syfilis deze datum is 6 weken naar 12 maart 2020

     

    alles was negatief (hoe betrouwbaar is dit geweest)

    #2

    Wat 12 maart betreft was dat betrouwbaar

    #3
    1. Dus vanaf 12 maart tm 23 april 23 april is 6 weken dus dan is het al redelijk zeker als het negatief is voor hoeveel procent zeker al test bij 6 weken
    #4

    Ja hoor. 98,9 %

    #5

    Klopt dus en geen zorgen wanneer symptomen naar hoeveel weken moet ik vanaf die 6 weken dan nog 6 weken wachten om nog test te doen

    #6

    6 weken is voldoende je hoeft dan geen nieuwe test te doen.

    #7

    6 weken is betrouwbaar genoeg

    #8

    Tussen 12 maart en 23 april zit toch 6 weken dus hoeveel procent betrouwbaar en geen zorgen hoef te maken

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Dank je wel John

     

    ben zeer gerustgesteld nu

    #10

    Ik hoef dus niet vanaf 23 april 6 weken erbij te tellen tot 4 juni voor nieuwe test die test van 12 tm 23 april 6 weken Dus is vertrouwd genoeg om gerust te zijn

    #11

    Ik schreef al dat 6 weken voldoende betrouwbaar zijn voor nagenoeg 99%

    #12

    Dus na 6 weken van de sex een bloedonderzoek en hiv en syfilis zijn negatief is 99% betrouwbaar hoef ik niet die andere 6 weken erbij op te tellen vanaf 23 april om nog keer te doen

    #13

    6 weken na de onveilige seks is voldoende wat de seks van 12 maart betreft.

    #14

    6 weken na de onveilige seks is voldoende voor wat betreft 12 maart

    #15

    Dus die bloedonderzoek van 23 april voor,

     

    hiv

    syfilis

    trombose

    leukemie

     

    was allemaal negatief dus dat is 99% procent betrouwbaar voor

    hiv en syfilis...? Dus hoef vanaf 23 april geen 6 week er bij op te tellen tot begin juni voor een nieuwe bloedonderzoek

Het onderwerp ‘Hiv test betrouwbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief