Hiv test betrouwbaar

  • #31

    Ok De test was trouwens op 1 dag verschil 6 weken dat is net zo betrouwbaar 99%

     

    22 april is dit erg

    #32

    Die ene dag maakt niet uit

    #33

    dus alles is dan 99% betrouwbaar 

    #34

    Volgens mij heb ik dat toch al meerdere keren geschreven

    #35

    Dank je wel

    #36

    [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

    [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

    Heb vorige week sex gehad niet afgelopen weekend maar weekend ervoor met mijn vriendin

    vorige week zondag/maandag zag ik rode witte pukkeltjes heb deze tm afgelopen zaterdag ingesmeerd met vaginale schimmel gel het was al naar 2/3 dagen weg afgelopen zondag heeft mijn vriendin nadat ik me heb afgetrokken even de penis nog in de mond gehad. Zag savonds en gisteren niks tot vanmiddag die pukkeltjes is dit hiv...??

    want vorige verhalen heeft u al gelezen

    Bijlagen:
    #37

    Dat heeft metnHIV niets te maken, eerder een schimmelinfectie

    #38

    Maar heb vorige week zondag begonnen met gel te smeren 3 dagen later weg. Heb nog te afgelopen zaterdag gesmeerd en nu zie ik het vandaag weer vriendin heeft heel even in mond gehad zondag toen was er niks en gister ook niet . Ook op de huid zelf heb ik die plekjes als ik de voorhuis naar me toe trek..

     

    hoe ziet hiv eruit dan op eikel

     

    maar dit is 100% geen hiv omdat ik 22 april ben getest op hiv, syfilis, leukemie en trombosie. Allen negatief deze test was 6 weken naar 12 maart dat is dan goed

     

     

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Hoe kan het weer terug zijn dan ineens

    #40

    Je krijgt geen HIV op de eikel..En bovendien heb je geen HIV

    #41

    Het zal terug zijn door de orale seks.

    #42

    Maar dat was 2 min

     

    kan dat irritatie zijn

    #43

    Dat zou kunnen.

    #44

    Maar geen hiv of syfilis of herpes

    #45

    Dat lijkt niet op een soa

Het onderwerp ‘Hiv test betrouwbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief