Hiv test betrouwbaar

  • #16

    Maar alleen voor de seks van 12 maart. Niet voor de seks die je daarna nog hebt gehad. Je hoeft dan voor de seks van 12 maart niet meer te testen

    #17

    Daarna heb ik alleen sex gehad met vaste partner heb 23 april bloed onderzoek gehad voor die 6 weken ervoor dat was dan 12 maart dus dit is dan goed toch geen hiv lijkt me of wel

    #18

    een test 6 weken na het sexcontact en het is negatief en is dit toch betrouwbaar voor hoeveel procent die test en dan hoef ik toch niet nog 6 weken extra te wachten om 12 weken vol te maken voor nieuwe test of is dat wel nodig 

    #19

    Klopt helemaal

    #20

    Als je bij 6 weken een negatieve test hebt hoef je niet nog een keer te testen

    #21

    Heb dus geen hiv ...?

     

     

    #22

    Ik moet alleen weer een test keer aanvragen als ik sex heb gehad met aantal personen en twijfel van dit is zeer ernstig geweest

    #23

    Maar voor nu hoef ik geen zorgen te hebben dat ik hiv heb omdat de test van 6 weken na de sex negatief en betrouwbaar is en knop omzetten nu

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Je hebt een negatieve test...

    #25

    Geld dat voor syfilis net zo betrouwbaar genoeg

     

    wat bedoel je met negatieve test dat ik rustig moet doorgaan

    #26

    Negatieve test = geen hiv

    #27

    Geldt ook voor syfilis

    #28

    Dus 6 weken test voor hiv en syfilis is dus 99% betrouwbaar .

     

    geen test meer doen dus volgende week want dan is het 12 weken verder van 12 maart en 6 weken verder vanaf bloedonderzoek 23 april

    #29

    Dat is absoluut betrouwbaar

    Maar dat had ik volgens mij al 5 x geschreven

    #30

    pukkeltjes op eikel is vaak irritatie toch heb wel vaginaal gek gebruikt ervoor en wordt minder al

     

     

Het onderwerp ‘Hiv test betrouwbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief