- Anoniem.23 december 2017 om 00:43
k Ja ik heb het na de test eigenlijk vrijwel meteen achter me gelaten. En de ”symptomen” die ik had waren ook meteen verdwenen. Maar de klachten die je beschrijft zijn geen klachten van HIV. En mocht je last hebben van nachtzweten: dit kan ook voorkomen van stress. In de onzekere periode van mij maakte ik me er 24/7 druk over, wat er voor zorgde dat ik minder at en ’s nachts in bed veel had gezweet. Ik snap het dat je het moeilijk kunt loslaten maar de kans dat jij HIV hebt is nul. Ze testen immers op SOA om ze te bestrijden en niet om ze te verspreiden. Een nieuwe test is ook niet nodig voor je. En ik zag dat je last hebt van eczeem/uitslag en puistjes? Daar maakte ik mij ook druk over en tóch was de uitslag negatief. Er hoeft ook niet per se een verklaring voor iets te zijn. Een arts die erbij was bij het testen stelde me gerust door te zeggen dat het heel normaal is om puistjes enzo te hebben. Heb je eens geprobeerd om te bellen naar degene die bloed bij je heeft afgenomen? Hij/zij zal je dan gerust stellen dat het goed zit, of denk je dat dat niet zou helpen?
Wat diarree betreft: ja, ook dat is een klacht van stress en angst.anoniem24 december 2017 om 14:17Hoi, ik herken indd erg veel in je berichtjes, en ergens denk ik zelf ook van, laat het los. Ik heb
Reageren
gelukki
g ook
geen extreem hog
e koorts gehad en dat is ook wel wat
geru
ststellend. Wat mij dwars zit zijn die maa
gklachten. Ik heb soms ook echt pijn en nog nooit zoiets
vehad.. Zelfs op ontspannen momenten heb ik er last
van, daarom lilijkt stress ook niet zo aannemelijk..anoniem24 december 2017 om 14:20Ik heb mn test gedaan bij ahf checkpoint dus ik weet niet of ik evt daar naar toe zou kunnen bellen… Ik merk overigens wel dat als ik al een rode vlek zie op mn huid dat ik al panisch wordt. Ik ga na de feestdagen terug naar de dokter voor verder onderzoek van mn buikklachten maar ben bang om bloed te prikkem… Erg dit…
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2017 om 14:38Hoezo ontspannen momenten? Je bent er 24/7 mee bezig. Je kunt alleen nog maar aan HIV denken. Hoezo geen stress? Ga met een psycholoog praten.
Reagerenanoniem26 december 2017 om 20:57hoi Tandor, dat komt deels ook omdat ik dus steeds dagelinks best vaak die maag/darmklachten heb. ik word er telkens aan herrinerd. Daardoor blijft het zo erg
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2017 om 21:35Maar dat is krom. Want je hebt geen HIV. Je hebt een negatieve test gehad. Het is puur de angst die dat allemaal doet. Zoek professionele hulp
Reagerenanoniem27 december 2017 om 16:58Nou tandor ik betwijfel het, vandaa
Reageren
g wordt ik wakker met koorts en vreselijke keelpijn. Hoesten en buikpijn. Pfffffanoniem27 december 2017 om 16:59ik heb eigenlijk nooit koorts en ben nooit ziek, en nu ineens wel…
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 17:23Je zou een griep of een verkoudheid kunnen hebben.
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 17:24En voor een conversiegriep is het nu veel te laat. Die krijg je nu niet meer.
ReagerenAnn28 december 2017 om 08:23Ik zie dat dit topic al vanaf november loopt. Heb je je in de tussentijd nog vaker getest?
Reagerenanoniem28 december 2017 om 19:44Hoi, mijn laatste test was 2 november, na 12.5 weken ong. Vanwaar uw vraag ?
Reagerenanoniem29 december 2017 om 00:20Bedankt Tandor. Ik weet dat ik het naast me neer moet gaan leggen maar ik ben telkens bang als ik bloed en ik ben bij iemand in de buurt.. Aan de ene kant zou ik nog een test willen doen maar daar ben ik ook weer bang voor.
Denkt u 100% zeker te weten dat de ahf checkpoint test goed was? Is een huisarts test niet beter? Kan ik mezelf er echt bij neerleggen zonder dat ik elke keer hoef op te passen met wondjes etc?
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2017 om 01:13Ik heb die vraag al meerdere keren beantwoord. Ik raad je dringend aan om professionele hulp in te schakelen. Je gaat niet anders niet vanaf komen
Reagerenanoniem30 december 2017 om 13:53Hoi Tandor, ik had nog een vraag mbt uw reactie over die conversiegriep. U zei dat het nu al veel te laat daarvoor is. Maar stel dat een symptoom is als diarree, kan dit dan langer dan een week aanhouden? aangezien het bij mij al enkele maanden is vroeg ik me af of dat eigenlijk wel mogelijk is.
Reageren