Zoeken Vraag het forum

help???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ja, dat kan zeker.

anoniem

Tandor, is er enige kans dat mijn test bij de ggd binnenkort niet goed is? ik ben misselijk en mn buik is op hol
    geslagen

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen HIV… je had al een test gedaan De klachten die je hebt zijn puur van de stress angst en spanningen. Nog een keer: Ga naar een psycholoog. Je raakt die angst anders niet kwijt!!!!!

Reageren
    anoniem

ik moet gewoon een negatieve test zien dan ben ik er wel vanaf.. maar ik ben zo bang

Reageren
    John (moderator)

Je hebt al een negatieve test gehad en die heeft je ook niet gerustgesteld!

Reageren
    anoniem

Ik denk dat een GGD test me meer gerust stelt dan de test bij checkpoint..

Ik vind het zo lastig te bedenken dat al deze klachten van stress afkomen. Zo ernstig en toch komt er niks uit mn testen. vandaar ook weer twijfels…

Reageren
    John (moderator)

Ik hoop het voor je…
    Kijk maar eens op onderstaande link wat angst allemaal voor klachten kan veroorzaken
    http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren
    anoniem

Hoi Tandor, ik heb eens gekeken en ik kan me er heel erg in vinden. Maar ik denk dat dat ook de angststoornis is, ik zie wat er allemaal kan ontstaan maar toch ben ik daarna weer bang.. Ik hoop snel van die maagklachten af te komen en dat het allemaal goed komt..

Reageren
    anoniem

Tandor, ik moet de test bij de ggd nog doen, maar ik heb nu sinds 4 maanden een vriend en hij heeft zichzelf laten testen etc. maar ik ben twijfel dus zo erg nog en ik kan natuurlijk geen reden bedenken waarom ik steeds zo panisch ben met condooms.

Is er procentueel gezien een kans dat de ggd test
    verandert ten opzichte
    van de checkpoint test?

Reageren
    John (moderator)

Je moet niet maar de GGD maar naar een psycholoog!!!!!

Reageren
    anoniem

ik heb gewoon steeds zo’n raaar onderbuikgevoel….

Reageren
    anoniem

Tandor, als hiv niks te maken heeft met diarree hoezo staat er dan overal buikklachten als symptoom? ik heb nog steeds last en mn buik maakt hele dag rare geluiden en doet soms pijn. ben zoo ongerust

Reageren
    John (moderator)

Ga naar een psycholoog!!!! Je hebt toch helemaal geen HIV !!!!

Reageren
    John (moderator)

Reageren
    John (moderator)

Reageren
Reageer op: help???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.