Zoeken Vraag het forum

Help!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J

Hoi!

Vorige week dinsdag (21 november) heb ik mijn heb ik mijn stopwerk laten beginnen, na 3 dagen, op vrijdag werd ik ongesteld. Ik was m’n pil strip op de een of andere manier kwijt geraakt en zat in de 2e of 3e week. Omdat ik op dat moment antibiotica slikte stelde ik het opnieuw met de pil beginnen zo ver mogelijk uit.

Afgelopen woensdag (29 november) heb ik de eerste pil uit mijn strip weer ingenomen, op de 8e dag dus na een stopweek van 7 dagen. Omdat ik aan het werk was en altijd tot laat, was dit pas om 01.00 uur ‘s nachts.

Woensdag was het bloedden al zo goed als gestopt en heb ik dus m’n eerste pil weer genomen. Op donderdag (avond) ging ik naar de wc en lag en wat bloed in de wc verwerkt door de afscheiding en er zat wat licht rood bloed aan het wc papier. Vrijdag was dit weer helemaal verdwenen.

Op afgelopen vrijdag heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend.

Ik maak me alleen nu heel erg zorgen. Is er kans op zwanger zijn? Of geworden zijn? Ik ben zo bang. Ik hoop dat ik alles goed heb aangepakt zo en dat er geen mogelijheid bestaat.

Alsjeblieft help!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Op welke dag had je de laatste pil genomen voor de stopweek?

Reageren
    J

Op dinsdag!!

Reageren
    Myrthe Lukje

Tandor help???

Reageren
    John (moderator)

soms moet je even geduld hebben…..

Dan is er dus  niets aan de hand. Je bent weer op tijd met de pil gestart.

Reageren
Reageer op: Help!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.