John (moderator)
30 november 2017 om 17:07De huiduitslag kan van de stress zijn.  En dat van die lancetten klopt echt. Maar die worden toch echt maar een keer gebruikt hoor.
anoniem1 december 2017 om 00:18ik word altijd gerustgestelder als u reageert, ik heb wel nog 1 ding waar ik mee zit (soŕrrrryyy)
ik ben steeds duizelig en draaierig en krijg t dan warm en lijkt alsof ik flauwval. Is dit een symptoom
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2017 om 00:30Ja dat is een symptoom. Maar niet van HIV. Dat is een symptoom van stress/angst en hyperventilatie
Reagerenanoniem1 december 2017 om 12:32dus u gaat er vanuit dat de test goed was en er niks is fout gegaan?
Ik moet hier echt vanaf komen
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2017 om 14:03Die test was gegarandeerd goed!
Reagerenanoniem2 december 2017 om 02:30Bedankt Tandor. Ik heb wel iets raars ontdekt vandaag. Als ik mn ooglid aan de onderkant een beetje naar beneden trek is het daar super rood, en mn oog bol ook een beetje. Nu weet ik dat ik getest heb maar ik heb opeens last van de raarste dingen. Ook uitslag op mn handen en dat vreemde gevoel van duizeligheid. Door deze dingen heb ik er veel moeite mee om het los te laten.
Hierna ga ik het proberen. Kunt u mij alleen nog vertellen of die roodheid van mn oogbol/beneden ooglid miss wel een specifiek symptoom is?
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2017 om 11:31Dat allemaal met HIV niets te maken.
Je hebt GEEN HIV.Je moet met een psycholoog hierover gaan praten
Reagerenanoniem7 december 2017 om 14:11Hoi Tandor, ik hoop dat u mij nog kunt helpen. Ik heb een ontlastingsonderzoek gedaan maar hier is dus niks uitgekomen, geen bacterien of parasieten e.d. Nu had ik mezelf eindelijk neergelegd bij mijn test maar nu is alle angst weer terug. Als ik namelijk die klachten houdt maar er komt niks uit het onderzoek ben ik toch weer bang voor hiv. Waar zou het anders vandaan kunnen komen?? ?
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2017 om 14:18Het zou van de stress/angst en spanningen kunnen zijn, die je voor een deel zelf veroorzaakt door voortdurend het internet af te speuren naar symptomen. Je had een negatieve test, dus heb je geen HIV. Ga met een psycholoog praten.
Reagerenanoniem7 december 2017 om 14:43Misschien ga ik dat maar doen.. Maar het begon al in een periode dat ik niet heel erg gestresst was dus dat vind ik dan weer zo vaag… Zelfs als ik me goed voel heb ik er ook last van. Kan dit dan ook onbewuste stress of spanning zijn? En ik slaap ook redelijk weinig.. Kan dat van invloed zijn? bedankt voor de reacties Tandor!
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2017 om 14:50Dat zal ongetwijfeld van de stress/angst zijn.
Reagerenanoniem7 december 2017 om 15:36mn test was echt zeker???
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2017 om 15:42Die vraag heb ik al meerdere malen beantwoord.
Reagerenanoniem9 december 2017 om 00:14klopt tandor. Word zo gek van mezelf. Ik heb constant jeuk en ik heb ook last van rare exceem vlekken. Weer gestress erbij
Reagerenanoniem13 december 2017 om 18:11Hoi Tandor.
ik heb nog steeds super rare klachten en nog steeds die diarree. Aangezien uit t onderzoek niks kwam ga ik morgen weer naar de dokter. Ook ben ik best misselijk, jeukt mn huid en vlekt t dus soms. Ook last van mn knieen (botten).
Als ik nu een bloedonderzoek laat doen ivm diarree, is er dan toch enige kans dat daar wel wat uit komt? ik lees namelijk ook over testen na 6 maanden etc. Toen ik de test had gedaan voelde ik me wel opgelucht, maar toen begon ik te twijfel aan de naald die was gebruikt. Ik kan hier ook verder niet over praten met iemand
bedankt Tandor
Reageren