- anoniem24 januari 2018 om 12:39
Waar komen dan die klachten vandaan als er niks anders is te vinden..
John (moderator)
24 januari 2018 om 12:47Angst stress en spanningen
ReagerenGideon25 januari 2018 om 10:38John (moderator)
25 januari 2018 om 10:39Ik heb geen idee……Ik raad overigens af omdat online te doen. Het is beter om die gewoon bij de apotheek te kopen.
ReagerenGideon25 januari 2018 om 10:53Ja, bij de plus apotheken als ik het goed heb toch? Alleen je kan daar alleen pinnen volgens mij en me ouders kunnen mijn bankafschriften zien…
Ik wil je even vragen. Het is nu bijna 4-5 maanden dat het gebeurd had kunnen zijn.. Wat zijn de meest voorkomende klachten?
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2018 om 10:59Na 4-5 maanden krijg je doorgaans geen klachten meer. Als er klachten optreden is dat in de regel in de eerste 4-8 weken.
Reageren
Hoe oud ben je? En wat heb je voor een risico contact gehad?Gideon25 januari 2018 om 11:17Ik ben 25 en ik heb seks gehad met een meid. Ik heb kort daarna een soa test gedaan, maar ik had gelukkig niks! Ik heb geen koorts gehad of iets, maar voel me soms wel wat moe. Ik heb in de eerste fase niet echt huiduitslag gehad op me borst, maar klein beetje op me handpalmen alleen en volgens mij ook klein beetje op me bovenarmen. Beetje keelpijn, maar geen keelontsteking. Het zijn niet echt specifieke symptonen, maar ze doen het je wel laten twijfelen haha.
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2018 om 11:22Geen reden dus om aan HIV te denken…
ReagerenAno26 januari 2018 om 05:57Je kan ook gewoon afspraak maken bij een kliniek (one day kliniek bijvoorbeeld). Daar kan je gewoon contant betalen.
Reagerenanoniem29 januari 2018 om 12:56Hoi Tandor, ik ben er weer even voor wat geruststelling :(! Ik wacht nu op de uitslag van de test. Nog steeds die extreme buikklachten. Ben zo bang Tandor..
Reageren
hoe kom ik deze dagen doorJohn (moderator)
29 januari 2018 om 13:41Je slaat mijn adviezen volledig in de wind!!! Wat heeft het voor zin om daar nou nog iets op te zeggen? Je raakt deze angst niet kwijt. Ook niet met een nieuwe test. Ik heb het al vaker zien gebeuren. Je moet naar een psycholoog !!!
Reagerenanoniem31 januari 2018 om 00:51Tandor, mn uitslag duurt best wel lang… is dat een slecht teken of niet? heeft dat er niks mee te maken… ben zo bang
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 01:35Dat zegt helemaal niks. Dat ligt aan de drukte bij het LAB
Reagerenanoniem31 januari 2018 om 12:48bedankt Tandor, ik trek het echt niet meer pffff dat wachten nu al 4 dagen
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 13:16Er zit toch niets anders op. Maar je doet het je vooral toch zelf aan…
Reageren