Zoeken Vraag het forum

help???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Waar komen dan die klachten vandaan als er niks anders is te vinden..

John (moderator)

Angst stress en spanningen

Reageren
    Gideon

@tandor

Ik heb een vraag. Ik wil een HIV zelftest kopen online. Staat dit ook op deze manier op je afschrift of staat er alleen de naam van de apotheek op?

Alvast bedankt :)!

Reageren
    John (moderator)

Ik heb geen idee……Ik raad overigens af omdat online te doen. Het is beter om die gewoon bij de apotheek te kopen.

Reageren
    Gideon

Ja, bij de plus apotheken als ik het goed heb toch? Alleen je kan daar alleen pinnen volgens mij en me ouders kunnen mijn bankafschriften zien…

Ik wil je even vragen. Het is nu bijna 4-5 maanden dat het gebeurd had kunnen zijn.. Wat zijn de meest voorkomende klachten?

Reageren
    John (moderator)

Na 4-5 maanden krijg je doorgaans geen klachten meer. Als er klachten optreden is dat in de regel in de eerste 4-8 weken.
    Hoe oud ben je? En wat heb je voor een risico contact gehad?

Reageren
    Gideon

Ik ben 25 en ik heb seks gehad met een meid. Ik heb kort daarna een soa test gedaan, maar ik had gelukkig niks! Ik heb geen koorts gehad of iets, maar voel me soms wel wat moe. Ik heb in de eerste fase niet echt huiduitslag gehad op me borst, maar klein beetje op me handpalmen alleen en volgens mij ook klein beetje op me bovenarmen. Beetje keelpijn, maar geen keelontsteking. Het zijn niet echt specifieke symptonen, maar ze doen het je wel laten twijfelen haha.

Reageren
    John (moderator)

Geen reden dus om aan HIV te denken…

Reageren
    Ano

Je kan ook gewoon afspraak maken bij een kliniek (one day kliniek bijvoorbeeld). Daar kan je gewoon contant betalen.

Reageren
    anoniem

Hoi Tandor, ik ben er weer even voor wat geruststelling :(! Ik wacht nu op de uitslag van de test. Nog steeds die extreme buikklachten. Ben zo bang Tandor..
    hoe kom ik deze dagen door

Reageren
    John (moderator)

Je slaat mijn adviezen volledig in de wind!!! Wat heeft het voor zin om daar nou nog iets op te zeggen? Je raakt deze angst niet kwijt. Ook niet met een nieuwe test. Ik heb het al vaker zien gebeuren. Je moet naar een psycholoog !!!

Reageren
    anoniem

Tandor, mn uitslag duurt best wel lang… is dat een slecht teken of niet? heeft dat er niks mee te maken… ben zo bang

Reageren
    John (moderator)

Dat zegt helemaal niks. Dat ligt aan de drukte bij het LAB

Reageren
    anoniem

bedankt Tandor, ik trek het echt niet meer pffff dat wachten nu al 4 dagen

Reageren
    John (moderator)

Er zit toch niets anders op. Maar je doet het je vooral toch zelf aan…

Reageren
Reageer op: help???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.