Zoeken Vraag het forum

Help!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben bij 17 weken negatief getest!! Maar nu heb ik opeens huiduitslag bij m’n knie! Rode vlekken…. Help is dit toch hiv????

42 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is niet mogelijk als je met 17 weken negatief hebt  getest

Reageren
    Anoniem

100 procent zeker tandor?!!! Bij ieder kwaaltje maak ik me zo druk en schiet ik in paniek!!

Reageren
    Anoniem
    John (moderator)

Ja hoor. 100% zeker

Reageren
    Anoniem

Oké dus bij 17 weken is het uitgesloten, las ook al bij 15 weken of eerder eigenlijk? Dus stel ik krijg kwaaltjes dan moet ik het niet daaraan linken?

Reageren
    John (moderator)

Nee, die moet je daar inderdaad niet aan linken.

Reageren
    Anoniem

Oké tandor! Ik moet het gewoon uit m’n hoofd zetten?? En ook al krijg ik uitslag of keelpijn… Het heeft echt niks met hiv  te maken???

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor. Het heeft dan niks met HIV te maken.

Reageren
    Anoniem

Maar is het echt zeker dat je hiv kan uitsluiten als je op 17 weken negatief test? Niet dat het later nog kan komen?

Reageren
    Anoniem

Deze post heeft wel erg veel weg van de posts door Ashley 2 weken geleden.

Reageren
    John (moderator)

Dit schiet zo natuurlijk niet op.  Er is al meerdere kleren gezegd dat het niet kan. Als je dat niet kunt loslaten raad ik je aan om naar een psycholoog te gaan.

De vraag is in twee dagen tijd wel 4 x beantwoord.

Reageren
    Anoniem

maar hoe kan het dan dat ik eerst uitslag op mn knie had,en nu vandaag op mn arm!!! en soms een klein vlekje op mn decolleté!???

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het niet weten. Daar kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Maar wat ik wel zeker weet, is dat het niet van HIV is, want je hebt geen HIV.

Reageren
    kep

Nu moet je mentale hulp gaan zoeken. Je hebt een wetenschappelijk bewijs (je hiv test bij 17weken) dat je geen Hiv hebt, meerdere mensen (die er verstand van hebben) hebben bevestigd dat je met die test dus hiv vrij bent en de symptomen die je noemt niets met een soa te maken hebben. En toch blijf je doorgaan en zoeken naar een reden dat het toch misschien Hiv zou zijn. Hou er mee op of ga naar een psycholoog. Want krijg het gevoel dat je die nodig hebt. (je bent zelfs hierheen gegaan voor advies je je neemt ons advies zelfs niet eens aan)

Reageren
Reageer op: Help!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.