Zoeken Vraag het forum

Help!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik was gewoon heel bang omdat ik overal uitslag kreeg… dat is wel begrijpelijk toch?:(

John (moderator)

Als je geen HIV hebt, is het eigenlijk niet begrijpelijk.

Reageren
    Anoniem

ik weet ook wel dat ik het moet loslaten, dit maakt me helemaal kapot die gedachten  🙁 ik ben gewoon bang dat het in mn lichaam zit en dat ik dat dan niet weet… maar dat zijn spookgedachtes vanuit mij denk ik…

Reageren
    kep

Ik snap je, maar ben wel bang dat je hulp moet zoeken om van die gedachte af te komen.

Reageren
    Anoniem

ja idd want eigenlijk maak ik me dus druk om iets wat er niet is he?

Reageren
    Anoniem

ik maak me zo een zorgen om die rode onderhuidse vlekjes bij mn borstkas :(……. wat kan dat zijn dan???

Reageren
    Anoniem

een laatste berichtje zou me nog meer geruststellen…:(

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo ongezien helaas ook geen antwoord op geven. Maar van HIV is het in ieder geval niet want je hebt geen HIV

Reageren
    Anoniem

oke tandor bedankt dat je steeds de tijd neemt om te antwoorden! ik ben gewoon een panieksvogel!! ik ga het maar naast me neerleggen, ik heb me al zo vaak laten testen met een sneltest, die vrouw zei zelf dat het niet meer hoefde omdat bij 8 weken eigenlijk al duidelijk is. maar toch wilde ik laatste keer testen. 17 weken negatief is geen hiv, antistoffen kunnen niet meer later worden aangemaakt, dit is alleen in het begin bij 4 weken tenzij je imuunstoornis hebt en ook al krijg  ik uitslag en keelpijn het heeft NIKS met hiv te maken? correct???dan kan ik het eindelijk loslaten. en die jongen zelf zij negatief te zijn dus ik moet niet die rare gedachtes in me hoofd halen want dan zou het überhaupt niet kunnen..

Reageren
    John (moderator)

Helemaal juist!

Reageren
    Anoniem

ik dacht ik laat die rode uitslag even zien! af en toe komt het opzetten en dan verwijnt het weer! deze vlekjes zitten boven mn borst en soms in mn nek/decolleté. weet je wat t misschien kan zijn? niks ernstigs?

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

dat is stress-rash…

Reageren
    Anoniem

alleen maar stress??? maar zelfs als ik denk dat ik rustig ben krijg ik het

Reageren
    John (moderator)

Met al die vragen en angst voor HIV ga jij me nu vertellen dat jij rustig bent???

Je denkt inderdaad dat je rustig bent….

Reageren
    Anoniem

ja daar heb je gelijk in! dan kom ik weer op google en dan staat er hiv rash… pfff ik haat mezelf met die gedachtes een ander persoon is blij als ie negatief test en ik ga alleeen maar door met zoeken..tips voor???

Reageren
Reageer op: Help!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.