- Anoniem23 mei 2017 om 08:45
ik was gewoon heel bang omdat ik overal uitslag kreeg… dat is wel begrijpelijk toch?:(
John (moderator)
23 mei 2017 om 10:34Als je geen HIV hebt, is het eigenlijk niet begrijpelijk.
ReagerenAnoniem23 mei 2017 om 17:10ik weet ook wel dat ik het moet loslaten, dit maakt me helemaal kapot die gedachten 🙁 ik ben gewoon bang dat het in mn lichaam zit en dat ik dat dan niet weet… maar dat zijn spookgedachtes vanuit mij denk ik…
Reagerenkep23 mei 2017 om 17:57Ik snap je, maar ben wel bang dat je hulp moet zoeken om van die gedachte af te komen.
ReagerenAnoniem23 mei 2017 om 18:09ja idd want eigenlijk maak ik me dus druk om iets wat er niet is he?
ReagerenAnoniem23 mei 2017 om 18:30ik maak me zo een zorgen om die rode onderhuidse vlekjes bij mn borstkas :(……. wat kan dat zijn dan???
ReagerenAnoniem23 mei 2017 om 19:53een laatste berichtje zou me nog meer geruststellen…:(
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 20:07Daar kan ik je zo ongezien helaas ook geen antwoord op geven. Maar van HIV is het in ieder geval niet want je hebt geen HIV
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 18:03oke tandor bedankt dat je steeds de tijd neemt om te antwoorden! ik ben gewoon een panieksvogel!! ik ga het maar naast me neerleggen, ik heb me al zo vaak laten testen met een sneltest, die vrouw zei zelf dat het niet meer hoefde omdat bij 8 weken eigenlijk al duidelijk is. maar toch wilde ik laatste keer testen. 17 weken negatief is geen hiv, antistoffen kunnen niet meer later worden aangemaakt, dit is alleen in het begin bij 4 weken tenzij je imuunstoornis hebt en ook al krijg ik uitslag en keelpijn het heeft NIKS met hiv te maken? correct???dan kan ik het eindelijk loslaten. en die jongen zelf zij negatief te zijn dus ik moet niet die rare gedachtes in me hoofd halen want dan zou het überhaupt niet kunnen..
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 18:22Helemaal juist!
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 18:37ik dacht ik laat die rode uitslag even zien! af en toe komt het opzetten en dan verwijnt het weer! deze vlekjes zitten boven mn borst en soms in mn nek/decolleté. weet je wat t misschien kan zijn? niks ernstigs?
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
24 mei 2017 om 18:44dat is stress-rash…
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 18:46alleen maar stress??? maar zelfs als ik denk dat ik rustig ben krijg ik het
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 18:48Met al die vragen en angst voor HIV ga jij me nu vertellen dat jij rustig bent???
Je denkt inderdaad dat je rustig bent….
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 18:56ja daar heb je gelijk in! dan kom ik weer op google en dan staat er hiv rash… pfff ik haat mezelf met die gedachtes een ander persoon is blij als ie negatief test en ik ga alleeen maar door met zoeken..tips voor???
Reageren