Zoeken Vraag het forum

Help!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Zeker tips voor: niet zoeken 🙂

Anoniem

maar toch blijf ik het raar vinden omdat ik een plek op mn tong had, toen stond er komt bij hiv mensen voor en dan nu uitslag… mn hoofd slaat op hol 🙁

Reageren
    John (moderator)

Ik heb zeker ook nog een tip.   Je bent hier nu al een hele tijd mee bezig. Herhaaldelijk is uitgelegd dat je geen HIV hebt en de klachten daar dus niet van kunnen zijn. Als je het niet kunt accepteren en naast je neer kunt leggen, dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan en een verwijzing voor een psycholoog te vragen.

Reageren
    Anoniem

het word steeds erger…..

Reageren
    Anoniem

dit heb ik nog  nooit gehad 🙁

Reageren
    Anoniem

het zit overal nu… mn buik mn rug mn borstkast decolleté……

Reageren
    kep

Het spijt me om te zeggen maar je moet echt hulp zoeken voor je mentale toestand. Je blijft maar zoeken naar redenen om zogenaamd wel besmet te zijn. Op welke onzin website heb je nu weer gelezen dat je door hiv bij Ars plekken op je tong krijgt. Dat is echt onzin, die website moet je direct blocken want dat is onzin. Je kunt extreme infecties in de mond krijgen als je vrijwel Aids diagnose krijgt. En dat is pas na jaren de infectie te hebben meestal aardig na 10 jaar ieder geval.

Reageren
    Anoniem

dit is nog niet alles alles zit onder mn schouders alles :((( help……

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Dat is gewoon stress-rash..   of een allergische reactie . Ga ermee naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

oke maar 1000 procent niet van hiv??

Reageren
    John (moderator)

Ik stop er nou mee. Volgens hebben we dat allemaal in ander topic van jou ook al gehad. Ga naar een psycholoog. Dat lijkt me verstandig.

Reageren
    Anoniem

dat snap ik. ik wil het niet zo ver laten komen tot een psycholoog. ik moet erop vertrouwen dat mijn test bij de huisarts (11 weken) en sneltest (17 weken) 100 procent betrouwbaar zijn, ondanks de huiduitslag die ik heb. want die komt alleen bij 2-4 weken voor na infectie als ik het goed heb begrepen? ik moet het uit mijn hoofd zetten

Reageren
    John (moderator)

Je bent hier nou al meer dan een maand mee bezig.  Je hebt hierover al 4 topics ( Ashley, Monica, Berit en als anoniem) aangemaakt met dezelfde vragen. Op 2 mei plaatste je de foto met de huiduitslag ook al.  Ondanks alle uitleg en antwoorden in die topics, blijf je obsessief doorgaan met je HIV angst en steeds weer opnieuw dezelfde vragen stellen. Je gaat hier niet zomaar vanaf komen. Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan en dit met hem/haar te bespreken.

Reageren
Reageer op: Help!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.