- anoniem24 mei 2017 om 19:11
Zeker tips voor: niet zoeken 🙂
Anoniem24 mei 2017 om 19:20maar toch blijf ik het raar vinden omdat ik een plek op mn tong had, toen stond er komt bij hiv mensen voor en dan nu uitslag… mn hoofd slaat op hol 🙁
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 19:22Ik heb zeker ook nog een tip. Je bent hier nu al een hele tijd mee bezig. Herhaaldelijk is uitgelegd dat je geen HIV hebt en de klachten daar dus niet van kunnen zijn. Als je het niet kunt accepteren en naast je neer kunt leggen, dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan en een verwijzing voor een psycholoog te vragen.
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 20:10Anoniem24 mei 2017 om 20:11dit heb ik nog nooit gehad 🙁
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 20:13het zit overal nu… mn buik mn rug mn borstkast decolleté……
Reagerenkep24 mei 2017 om 20:18Het spijt me om te zeggen maar je moet echt hulp zoeken voor je mentale toestand. Je blijft maar zoeken naar redenen om zogenaamd wel besmet te zijn. Op welke onzin website heb je nu weer gelezen dat je door hiv bij Ars plekken op je tong krijgt. Dat is echt onzin, die website moet je direct blocken want dat is onzin. Je kunt extreme infecties in de mond krijgen als je vrijwel Aids diagnose krijgt. En dat is pas na jaren de infectie te hebben meestal aardig na 10 jaar ieder geval.
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 20:24John (moderator)
24 mei 2017 om 20:33Dat is gewoon stress-rash.. of een allergische reactie . Ga ermee naar de huisarts
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 20:39oke maar 1000 procent niet van hiv??
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 20:43Ik stop er nou mee. Volgens hebben we dat allemaal in ander topic van jou ook al gehad. Ga naar een psycholoog. Dat lijkt me verstandig.
ReagerenAnoniem25 mei 2017 om 09:26dat snap ik. ik wil het niet zo ver laten komen tot een psycholoog. ik moet erop vertrouwen dat mijn test bij de huisarts (11 weken) en sneltest (17 weken) 100 procent betrouwbaar zijn, ondanks de huiduitslag die ik heb. want die komt alleen bij 2-4 weken voor na infectie als ik het goed heb begrepen? ik moet het uit mijn hoofd zetten
ReagerenJohn (moderator)
25 mei 2017 om 09:44Je bent hier nou al meer dan een maand mee bezig. Je hebt hierover al 4 topics ( Ashley, Monica, Berit en als anoniem) aangemaakt met dezelfde vragen. Op 2 mei plaatste je de foto met de huiduitslag ook al. Ondanks alle uitleg en antwoorden in die topics, blijf je obsessief doorgaan met je HIV angst en steeds weer opnieuw dezelfde vragen stellen. Je gaat hier niet zomaar vanaf komen. Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan en dit met hem/haar te bespreken.
Reageren