Zoeken Vraag het forum

help???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Je hebt geen HIV !! je hebt vooral last van stress, angst en spanningen. Zoek professionele hulp. Vraag morgen aan je huisarts een verwijzing voor een psycholoog. Anders raak je hier niet meer vanaf.

anoniem

kunnen er zoveel klachten ontstaan alleen van stress? misselijkheid, jeuk, pijnlijke spieren in mn schouder en armen…

Is dat echt stress gerelateerd dan Tandor??

Reageren
    John (moderator)

Stress en angst kan dat zeker veroorzaken.
    kijk maar eens op onderstaande link:
    http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren
    anoniem

Hi Tandor, ik krijg helaas een lege pagina als ik op de link klik. De huisarts heeft mij nu probiotica geadviseerd voor die diarree gezien er niks uit t onderzoek kwam.

ik heb wel echt pijnlijke spieren in mn arm en schouder, en mn oor suist de hele dag.Staat dit ook tussen die rij symptomen? of is dat niet stress gerelateerd

Reageren
    John (moderator)

Ook dat kan heel goed stress gerelateerd zijn.
    Probeer het nog eens:
    http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren
    anoniem

Ik kan er helaas nog steeds niet op 🙁

Ik heb wel nog een vraagje, ik weet niet of u dat weet verder. De afgelopen dagen heb ik in plaats van diarree opeens hele harde ontlasting en hier zat vandaag ook wat bloed bij. Enig idee wat dat zou kunnen zijn? want mn onderzoek was wel goed, en ik zag op internet staat symptoom van een soa, komt dit ook voor bij HIV zulke symptomen? bloed etc of is dat meer andere soa’s?

Ik heb wel echt ook veel jeukende bultjes/puistjes met rode vlekken eromheen maar die vlekken verdwijnen wel weer steeds

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan heel vreemd, want ik kan er gewoon op.

Dat heeft met HIV niks te maken. Je hebt GEEN HIV!!!! Zoek professionele hulp!

Reageren
    anoniem

Dat bericht ging fout, sorry. Ik heb nog even wat hulp nodig aub. Ik was eindelijk van plan mezelf neer te leggen dat de test goed is gegaan. Nu het volgende:

Ik heb opeems hele rode exceem achtige vlekken en er zitten kleine puistjes in, het jeukt super erg, ook op aanraden van de dokter probiotica genomen, hielp eem paar dagen nu weer terug bij af sinds vandaag, zelfde diarree.

Huisarts is momenteel.ziek dus deze week geen optie… mn eetlust is minder en ik ben misselijk.

Tandor weet u zeker dat dit niks met hiv te.makem heeft em raad u me op basis van die klachten niet alsnog een test aan? En kunnen symptomen ook langer dan een week blijven zoals die diarree?

ik kan nergens terecht Tandor help aub

Reageren
    John (moderator)

Dat kunnen geen HIV symptomen zijn want je hebt geen HIV!!

Reageren
    anoniem

hoe komt het dat ik zulke vergelijkbare symptomen hen die ik nog noooit heb gehad, het
    vaat ook allemaal niet we
    g

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden, maar ik zou me kunnen voorstellen dat de angst en de stress hier toch een behoorlijk aandeel in hebben . Je focust je op allerhande mogelijke verschijnselen waar je voor die tijd misschien helemaal niet op gelet zou hebben.
    Ik raad je aan om naar een psycholoog te gaan.

Reageren
    anoniem

dat is wel waar inderdaad. Ik bekijk mn huid continue op puistjes/ vlekken ook

maar zelfs deze symptomem zijn geen indicatie om een nieuwe test te doen dus?

Reageren
    John (moderator)

absoluut niet!!!

Reageren
    Anoniem.

Hallo,
    Ik heb even dit topic gelezen vanaf het begin en zie dat je je ernstige zorgen maakt om een HIV besmetting.
    Je hebt je laten testen en van die test was de uitkomst negatief. Dat betekent dat je geen HIV hebt. Het is uiteraard ten strengste verboden dat wordt geprikt met gebruikte naalden.
    Door de constante angst en stress die je nu ervaart ga je te veel letten op je lichaam. Dit heb ik zelf ook gehad. Heb ook een topic hier opgestart genaamd ”HIV Besmetting?”. Maar nadat ik ben getest en de uitslag negatief was was de angst en stress verdwenen. Ik heb ook even gedacht aan ”Wat als ze een gebruikte naald hebben gebruikt?” maar dat zou natuurlijk bespottelijk zijn. Dan kan inderdaad het desbtreffende bedrijf haar deuren sluiten.
    Mijn advies is om te luisteren naar wat Tandor zegt en dit achter je te laten en je niet zo druk te maken. Je hebt een test gehad en die gaf aan dat je GEEN HIV hebt. Je lichaam gaat door de stress zelf symptomen veroorzaken waardoor jij denkt dat het niet anders kan dan dat je HIV hebt, dat was bij mij ook.
    Mocht je je nog steeds zorgen maken is het toch raadzaam om inderdaad iemand te zoeken waarmee je erover kunt praten. Je maakt jezelf namelijk helemaal gek.
    Van angst en stress kun je ook klachten krijgen.

Reageren
    anoniem

Hoi, dankjewel voor je berichtje! heb jij het na de test meteen los kunnen laten? ik had me er beter bij neer kunnen leggen als ik al die vreemde verschijnselen niet had… Ik vraag me telkens af waarom er
    geen andere oorzaken voor
    gevonden kunnen worden en
    ga dan toch weer twijfellem.. heel lastig

Reageren
Reageer op: help???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.