- anoniem31 januari 2018 om 13:31
ik probeer het vol te houden maar ik voel me gewoon depresieff.. weet niet meer wat ik moet doen het duurt zoo lang
anoniem31 januari 2018 om 17:41nou Tandor, vandaag afgewacht maar nog steeds niks.. begin me echt ernstig zor
Reageren
gen te maken. Hoelang kan zoiets duren? normaal gaat het altijd zo snel.. en werkt t lab ook in het weekend?John (moderator)
31 januari 2018 om 20:15Ik weet niet of ie in het weekend werken…
Reagerenanoniem1 februari 2018 om 01:57Maar is het echt geen slecht teken dat het zo lang duurt? is dat normaal? ik word zo bang Tandor
ReagerenAnoniem.1 februari 2018 om 13:41Hey anoniem,
Ja dat is normaal. Bij mijn test moest ik ook 2 weken wachten totdat ik zelf kon bellen voor de uitslag. De tijd die je ervoor moet wachten kan inderdaad erg lang en spannend zijn. Probeer je gedachten te verzetten en hou in je achterhoofd dat de kans sowieso heel erg groot is dat de uitslag negatief zal uitvallen als er afgegaan wordt op de reden waarom je de test hebt afgenomen, je hebt immers geen risico gelopen op een HIV besmetting.
Laat wat weten als je de uitslag hebt en succes!
ReagerenAnoniem.1 februari 2018 om 13:43Uitslag van mijn test was trouwens negatief dus de wachttijd heeft niet iets te maken met de uitslag.
Reagerenanoniem2 februari 2018 om 02:07Hoi, dat stelt me wat meer gerust! dankjewel voor je berichtje.
Reageren