Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #3841

    Eerst maar eens de scan

    #3842

    Daar gaan we donderdag achter aan!

    Morgen weer oefenen,dan neemt hij de wip mee. Die zn collega dan weer schommel noemt. Nu nog een glijbaan en de speeltuin is bijna compleet?

    #3843

    En zo'n heen en weer bewegende kip op een veer

    #3844

    Een wipkip heet dat geloof ik???

    #3845

    dat zou best kunnen

    #3846

    Morgen eerst dat andere ding maar proberen, ben benieuwd of ik daar beweging in ga krijgen

    #3847

    Ben ook benieuwd

    #3848

    Is het een slecht teken als het nog niet lukt?
    Ieder nieuw probeersel voelt een beetje als een test?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #3849

    Zo mag je het niet zien! Het is geen slecht teken , maar dan misschien nog net iets te vroeg

    #3850

    Vind het een beetje spannend,het is die "gas geven " bewegeing en tegen Dennis zn hand aan gebeurt er dan bijna niks.....
    Maar misschien lukt het in een andere houding beter,helpt de zwaartekracht een beetje. Net als soms in de auto??

    #3851

    Dat zou zeker kunnen

    #3852

    Ik hoop het!
    Dennis heeft het vast niet zomaar bedacht. En toen ik die klapvoet had gehad, heb ik dat ook bijna eindeloos moeten doen. Toen kon ik ook mn voet haast niet op en neer bewegen.
    Grote verschil was wel dat bewegen geen pijn deed toen

    #3853

    Nog 1 nachtje slapen...

    #3854

    Misschien stom hoor,maar sinds die andere orthopeed ben ik bang dat dingen weer dusdanig pijn gaan doen dat ik het niet handelen kan.
    Wat Dennis toen gedaan heeft,ging nog net,maar nu weet ik hoe heftig het kan zijn. Daarom zie ik er ook tegen op dat het zo ver is dat ik mag gaan staan. Helemaal omdat jullie al zeggen dat dat pijn gaat doen....

    #3855

    Dat zie ik nog niet zo gebeuren hoor. Maar, alles wat je doet en gaat doen in het kader van de revalidatie zal wat pijn veroorzaken.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief