Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #3826

    Hahaha,gelukkig maar!
    En ik trap altijd overal in? dus leef je uit?

    #3827

    dat zal ik maar aan Luuk overlaten ?

    #3828

    U bent wel op dreef vanavond ?
    Zal de boodschap aan Luuk doorgeven, als ie na zn training nog energie over heeft?

    #3829

    Voor sommige dingen hebben mannen altijd voldoende energie over hoor....

    #3830

    Wijntje of pilsje drinken bijvoorbeeld

    #3831

    Hahaha,denk vitamine shakeje in zijn geval?
    Neen ik een "wijntje", een alcohol vrije?

    #3832

    alcoholvrij wijntje heb ik ook eens geprobeerd...niet te pruimen

    #3833

    Alcohol vrije Hugo is gewoon lekker!?
    Smaakt bijna net zo als echte en gaat beter samen met mn pammetje denk ik.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #3834

    Voor het pammetje is dat idd beter

    #3835

    Misschien kan ik met genoeg echte wijn zonder pammetje?

    #3836

    Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar kan ook wat nadelig zijn. het verslapt ook de spieren

    #3837

    Dat moet ik nou weer niet hebben,daar komen ongelukken van ? Dan maar een half pammetje?

    #3838

    Net appte ik Dennis zn collega even, hoe het met hem gaat. Hij voelt zich prima, geen klachten tot nu toe gelukkig.

    Hij vroeg ook hoe het met mij ging en ik vertelde hem ook over dat die enkel knobbel anders aan voelt. Dennis had hem al eens gevraagd over wel of niet een stap verder,mocht de scan nog lang duren. Hij was daar heel duidelijk in: absoluut niet!
    En nu ik hem vertelde over dat dat bot anders aan voelt, maakte hij me ook niet echt blij?
    Hij zei dat als er idd een stukje van het bot is afgebroken,of meerdere stukjes omdat er meerdere hobbels te voelen zijn, dat weer kan stuk gaan als het ongelukkig aan elkaar gegroeid is als ik op mn voet zou gaan staan. Lekker weer, dat geeft moed......

    Nu is hij wel vaker zo dat hij extreem voorzichtig is,dat zegt Dennis ook. Is dit een serieuze mogelijkheid wat er kan gebeuren, of valt dat mee?

    Hij zei wel dat dit voor een orthopeed ook een reden zou om zeker eerst een scan te maken, dat zou dan wel weer gunstig zijn

    #3839

    Hoe meer mensen je gaat vragen hoe meer meningen je krijgt en dat kan dan negatief uitpakken.
    Ik verwacht eigenlijk, dat een breuk op een eerdere MRI te zien zou zijn geweest. Maar ook dat is natuurlijk maar gissen

    #3840

    Hoop dat jij gelijk hebt!

    Dennis overlegt ook wel eens dingen met hem,maar die zegt zelf ook hij altijd van het ergste uit gaat. Heel safe misschien,dan valt het uiteindelijk vaak mee. Maar ik werd weer een beetje zenuwachtig van hem?

    Ik vertrouw mn eigen lichaam niet echt meer, houd er toch steeds rekening mee dat er wel nog mis is. Dan valt het ook niet tegen....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief