Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #3856

    Een beetje is niet erg. Maar vooral er op staan vind ik dood eng.
    Kan me de laatste keren dat ik dat geprobeerd heb 16 maanden geleden nog goed herinneren ?

    #3857

    Maar in de tussentijd is er natuurlijk wel al herstel geweest

    #3858

    Zal wel tussen mn oren zitten?

    Maar elke keer als de scan in zicht komt, komt dit gevoel weer terug.

    Stom he, dan kijk je er zo naar uit, maar ondertussen ook weer eigenlijk helemaal niet. Ben ook rijp voor een psycholoog??

    #3859

    Heb je dan ook een groot en een klein oog?

    #3860

    dat is gewoon van de spanning en de angst dat er iets verkeerd uit die scan gaat komen

    #3861

    Nee een dikke en een dunne enkel? Ogen gaat het goed mee??

    Ja dat denk ik ook,maar ook dat de scan wel goed is en ik vervolgens door mn benen zak en weer van voren af aan kan beginnen. Of dat het zo zeer doet de eerste keer dat ik niet weer durf te staan

    #3862

    Je zit je zelf bang te maken ... relex...

    #3863

    Makkelijker gezegd dan gedaan?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #3864

    Geen leuk boek bij de hand?

    #3865

    Ja zeker, die pak ik zo?
    Als Luuk en de jongens???hun laatste rondje gaan, stap ik over op mijn boek. Daar probeer ik me echt aan te houden

    #3866

    ??

    #3867

    Je hoort morgen hoe het gegaan is!?

    #3868

    Ben benieuwd

    #3869

    We zijn net klaar.
    En het was best een zware bevalling?
    Dat ding weegt niks en rolt super makkelijk heen en weer, zolang ik hem met mn rechtervoet "gebruik".
    Links voelt hij alsof er ineens lood in zit. En de beweging is ook nog best pijnlijk hoor!

    #3870

    En de pijn blijft aanwezig?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief