- Anoniem4 augustus 2016 om 08:49
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar jaar last van vage klachten. Het begon met de ziekte van Pfeiffer, hier heb ik ongeveer een jaar last van gehad. Nu ik daarvan weer hersteld ben heb ik soms nog steeds last van extreme vermoeidheid.
Echter, sinds de zomervakantie (Mei) heb ik er heel veel klachten bij gekregen. Het begon eerst met mijn zicht. ik heb last van lichtflitsen, moeite met scherpstellen en vlekjes zien. Ik ben hiermee naar de huisarts geweest, er werd mij verteld dat het migraine was. Een week later begon ik ook hoofdpijn te krijgen aan de linkerkant van mijn hoofd. Hierna heb ik er nog veel klachten bijgekregen, ik noem ze even allemaal op:
– Lichtflitsjes
– Vlekjes zien
– Hoofdpijn linker zijde hoofd
– steken rond oog
– spiertrekkingen ( heel de dag door, door heel het lichaam)
– Krachtsvermindering rechter arm en been (Ik heb nog wel evenveel kracht, maar het voelt alsof het zwakker is)
– knakkende rechterknie, lichte pijn
– aanvallen van vermoeidheid(Deze klachten waren er niet in 1 keer, het heeft zich langzaam opgebouwd.)
Ik ben uiteindelijk doorverwezen naar een neuroloog, Die heeft allemaal testjes gedaan en heeft mij neurologisch helemaal in orde verklaard. Uiteindelijk nog een MRI-Scan gehad van mijn hoofd. Zag er heel goed uit. Bloedtest gedaan op alles en nog wat, alles zag er goed uit. Nu ook nog een bloedtest gedaan op b12 en lyme, uitslag verwacht ik volgende week.
Nu ben ik erg depressief door deze klachten, ik zit helemaal niet lekker in mijn vel en ik heb heel veel angst voor een ziekte zoals lyme of MS. Ik heb amper kunnen genieten van mijn vakantie.
Ik heb deze klachten nu ongeveer 3 maanden. ik ben 18 jaar.
Hopelijk is er iemand die er meer van weet…
Met vriendelijke groet,
Anoniem
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 10:04Dan toch maar even de uitslagen van de bloedtest afwachten. Een vit B12 tekort zou de klachten ook kunnen veroorzaken
Reageren