- Anoniem2 december 2015 om 09:01
Hoi!
Ik loop al een tijdje met rare en vage klachten en ik weet niet zo goed waar het vandaan kan komen. Ook begin ik me nu een beetje zorgen te maken.
De klachten:
-vermoeidheid overdag maar snachts wakker liggen.
-paniekaanvallen snachts (bang om niet meer wakker te worden, of dat ik ineens iets krijg)
-geen zin in eten, de geur van eten maakt me soms misselijk.
-sochtends als ik opsta hele erge buikpijn. Het gevoel dat je naar de wc moet, maar dan komt er niks.
-snel geprikkeld, snel huilen of boos worden om niks.
-duizeligheid (vooral sochtends)
-misselijkheid, alsof ik wagenziek ben. Het gevoel dat ik over moet geven.
-concentratie problemen, moeite hebben met focussen en luisteren. Ik dwaal snel af.
-Ik ben niet scherp (ik ben grafisch ontwerpster en vergeet dingen of maak stomme fouten).
-hoofdpijn (misschien komt dit door het niet eten).
-steken in mijn borst, rond mijn hart. als ik bijvoorbeeld in bed lig.
-ik kan slecht tegen harde geluiden.
-af en toe extreme dorst. Dan drink ik 2 of 3 glazen water maar dat helpt niet.Dit zijn wel zo’n beetje de klachten.
Belangrijk om te weten:
Ik ben 19 jaar, student aan het Grafisch Lyceum. Ik loop momenteel stage bij een ontwerp bureau. Als we het hebben over mijn gezondheid is er eigenlijk niet veel bijzonders. Mijn bloeddruk is goed (gisteren gemeten) en ben eigenlijk zelde ziek. Ik eet (zover ik kan) afwisselend en drink veel water op een dag. Ik sport 1 tot 2 keer in de week in de sportschool. Ook ben ik al een jaar single en slik ik de pil, dus zwanger kan ik niet zijn. Verder rook ik en drink ik niet (ik ben heel gevoelig voor alcohol). Ook gebruik ik geen drugs of medicijnen.Ik ben benieuwd wat jullie vinden en hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 december 2015 om 10:19Heb je wellicht een periode van stress gehad of heb je die nog steeds?
doe eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem16 december 2015 om 12:11Hoi, ik denk dat ik weet wat je mankeert en de oplossing is eenvoudiger dan je denkt maar ook heel moeilijk (in deze wereld). Jouw verhaal is exact mijn verhaal maar ik heb het “opgelost”. Google eens op elektromagnetische overgevoeligheid. Ik denk namelijk dat je daar last van hebt. Er zijn maar weinig dokters die dit serieus nemen terwijl Zweden en Oostenrijk dit al als erkende aandoening in het pakket hebben. Omdat draadloze technologie een miljardenindustrie is zul je niet snel hier iets over horen terwijl het al ronduit bewezen is dat draadloze technologie slecht voor je is (justproveit.net stopumts.nl e.a.) Zelfs in het NOS journaal begin je berichten te horen hierover al is het summier en verdekt. Bijvoorbeeld een tijd geleden dat mensen die veel mobiel bellen een korter lontje hebben en meer overspannen zijn dan mensen die dat niet doen. En dit konden ze zelfs aantonen in de hersenen dat die veranderen tijdens mobiel bellen. Daarna kwam het bericht dat ziekenhuis personeel die veel met MRI (stralingskanon) werken veel lichamelijke klachten krijgen vergelijkbaar met die van jou.
Ik had een dokter die mij ook helemaal onderzocht heft (ook bloedtesten) en wat bleek… kerngezond. Sport ook al jaren en leef gezond. Onverklaarbare klachten die steeds maar erger werden. Tot ik letterlijk niet meer achter mijn computer kon en toen was het te laat maar wist ik eindelijk wat ik had. Zo ver kan het komen! Dat je op een gegeven moment zelfs geen tv meer kunt kijken dus als dit je probleem is (en daar kun je heel eenvoudig achter komen) dan moet je z.s.m. je leven aanpassen want het wordt alleen maar erger wanneer je niks doet.
Ik heb zelf een reclamebureau met mijn broer en zat de hele dag achter mijn mac met wifi en mobieltjes en ’s avonds sliep ik met uitkijk op een mooie GSM mast. Teveel straling en op een gegeven moment wordt dat een overbelasting en kan je lichaam het niet meer aan en wordt het een soort van allergie. Sinds ik aan de grens woon op 5 km van de eerste GSM mast en niks draadloos meer heb in huis ben ik aanzienlijk opgeknapt en kan ik weer normaal leven. Duik hierin en ga serieus kijken of dit de oorzaal van je klachten is. Je kunt contact opnemen met stichtingehs.nl of je mag mij mailen op patrickdegrijs at hotmail.com dan kan ik je wat tips geven en wellicht komen we er zo ook wel achter of dit daadwerkelijk de oorzaak van je vermoeidheid is. Helaas lijkt het er wel op. Heel sterk zelfs in jouw geval. Er is maar 1 manier om er echt achter te komen en dat is even lekker 2 weken op een stralingsarme plek met vakantie. Geen mobieltje, wifi of dekt telefoon en uit de buurt van gsm masten.
Misschien mag ik je mijn verhaal en dat van mijn vrouw mailen en dan zul je zien dat je jezelf hierin herkent. Of als je nog vragen hebt mag je me mailen. Heel veel sterkte.
Reageren