- Anoniem7 mei 2014 om 14:21
Sinds een half jaar loop ik met verschillende vage klachten.
Het begon allemaal met misselijkheid en vermoeidheid. Ook werd mijn huid erg slecht. Er kwamen steeds meer klachten bij en sinds 3 en een halve maand voel ik mij erg ziek. Ik voel mij de gehele dag erg slap en mijn handen en benen trillen vaak. Wanneer ik iets actiefs ga doen begin ik na een tijdje erg te trillen. Het is meerdere malen voorgekomen dat ik bijna flauw viel.
In maart is vastgesteld dat mijn schildklier niet goed werkt en hiervoor ben ik Thyrax gaan slikken. Mijn klachten zijn echter alleen maar erger geworden. Toen mijn bloed na 10 weken werd gecontroleerd bleek dat de waarde van mijn schildklier goed was. De laagste dosis van deze medicatie is dus voldoende. Mijn klachten zijn niet verminderd en ben daarom terug gegaan naar de huisarts. Hij verwees mij door naar een internist maar dacht zelf dat het iets psychisch zou zijn. Ik kan niet begrijpen waarom ik psychische problemen zou hebben.
Gisteren ben ik bij de internist geweest. Hij deed echter erg makkelijk en zei dat het over wel weer over zou gaan als de zon zou gaan schijnen. Ik voel mij dus totaal niet serieus genomen aangezien ik al een half jaar met deze klachten loop.
De volgende klachten heb ik sinds een half jaar.
– Buikpijn onderin de buik en bovenin de buik. De pijn straalt vaak uit naar de borst.
– Obstipatie (op het moment heel erg)
– Duizeligheid
– Trillen
– Steken in rug en buik
– Slecht kunnen slapen
– Slechte huid
– Vermoeidheid
– Zwakke spieren
– Menstruatiepijn buiten menstruatie om
– Bloeden na geslachtsgemeenschap
– Misselijkheid
– Slechte concentratieHeeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?
Ik had geen pfeiffer of lyme. Het vitamine B12 gehalte in het bloed was goed.1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 15:24Als de klachten zo blijven aanhouden gewoon terug blijven gaan naar de huisarts.Vraag dan om:
Reageren
een nieuw bloedonderzoek voor de ontstekingswaarden, ijzergehalte en vitamine D
en een verwijskaart naar de gynaecoloog.