John (moderator)
27 april 2013 om 22:28Beste Laure,
Laat nog even wat horen als bij de endocrinoloog bent geweest.
Groet en succes
TandorLaure28 april 2013 om 20:04Hey,
Reageren
Net te horen gekregen van het ziekenhuis dat ik niet naar de endocrinoloog kan gaan omdat ik 16 ben en ik eerst naar een kinderarts moet gaan.
Of naar een universitair ziekenhuis, waar ze een kinder endocrinoloog hebben.
Belachelijk..John (moderator)
28 april 2013 om 20:09Dat hadden ze toch kunnen weten. Je leeftijd was bekend!
Reageren
Ik zou als ik jou was voor een academisch (universitair)ziekenhuis kiezen.
Als je nou eerst naar een kinderarts gaat moet die je daarna toch weer doorverwijzenLaure1 mei 2013 om 07:53Ja inderaad, ik vind het echt belachelijk.
Reageren
En ja, we gaan naar het universitair ziekenhuis 🙂Laure1 mei 2013 om 18:05Weet iemand trouwens of het iets te maken kan hebben met mijn maandstonden? Ik heb het gevoel dat het steeds iets erger is de dagen ervoor, tijdens en erna..
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2013 om 19:52Beste Laure,
Reageren
Het kan best zijn dat je net voor of na de maandstonden iets meer last hebt maar de maandstonden zelf kunnen mijns inziens niet die klachten die jij beschrijft veroorzaken.Laure2 mei 2013 om 14:25Net een afspraak gemaakt met het ziekenhuis,
Reageren
Ik kan er ten vroegste langs op 27 augustus. En dan was al een geluk omdat er vlak voor mij iemand had afgebeld, anders was het pas december.
Toch weer even een tegenvallertje..John (moderator)
2 mei 2013 om 19:05Beste Laure,
Reageren
Je huisarts zou hierin een rol kunnen spelen.
Hij kan bellen en vragen voor een spoedafspraak.
Die zal ook niet meteen zijn maar wel sneller dan 27 augustus.Laure2 mei 2013 om 19:30Goh dat zou goed kunnen, maar ik ben het eerlijk genoeg echt beu om steeds naar de huisarts te moeten en afspraken te maken enzo..
Reageren
Ik heb de laatste tijd ook steeds meer het gevoel alsof ik mijn klop eindelijk gekregen heb.
Ik ben nu al bijna 7 maanden ziek en het is echt nu pas echt volledig doorgedrongen. Ik ga geen vakantiejob kunnen hebben, ik weet nog niet hoe het me gaat lukken om als monitor mee te gaan op kamp, ik zal op deze manier niet aan geld geraken om in het buitenland te studeren, ik hoop dat ik dit jaar niet ga moeten blijven zitten.
En het belangrijkste, ik ben al mijn vrienden aan het kwijtraken..John (moderator)
2 mei 2013 om 19:42Beste Laure,
Het is natuurlijk vervelend om ziek te zijn. Denk toch nog maar eens na over de huisarts.En als je vrienden verliest omdat je ziek bent, kun je je natuurlijk afvragen of het wel echte vrienden zijn.
ReagerenLaure21 mei 2013 om 17:20Even een update 🙂
Reageren
Een bevriende gyneacoloog dacht dat er misschien iets mis was met mijn hormoonspiegel en de naam van een bepaalde pil gegeven.
Vandaag ben ik naar de huisarts geweest om een voorschriftje te vragen.
Ik ga naar een huisartsenpraktijk en er is een mannelijke en vrouwelijke dokter. Tot nu toe ben ik alleen bij de man geweest, maar vandaag was alleen de vrouw beschikbaar.
Zij vond dat die pil niet zou helpen en ze was er rotsvast van overtuigd dat het probleem psychologisch ligt en de endocrinoloog ook niet zou helpen.
Morgen gaat mijn mama het bloedonderzoek daar afgeven zodat ze dat eens kan bestuderen maar volgens haar zit het allemaal in mijn hoofd..John (moderator)
21 mei 2013 om 17:33Dat schiet niet echt op zo! Vervelend voor je.
Reageren
Ik zou overigens graag de waarden van het bloedonderzoek zien. Ik weet niet of je ze hier kunt plaatsen?Anna21 mei 2013 om 18:21Ik heb dit ook al zins kerst ik moet ook naar een kinderdokter
ReagerenLaure25 mei 2013 om 20:24Momenteel heb ik de waarden niet, ze zijn bij de huisarts. En er hebben al 3 dokters naar gekeken zonder dat ze iets vreemd zagen dus alles zal wel normaal zijn?
Reageren
Ze zijn wel al van november, dus niet echt recent..John (moderator)
25 mei 2013 om 21:13Beste Laure,
Het is heel vervelend voor je, maar waarschijnlijk zit er dan toch niets anders op dan te wachten totdat je naar ziekenhuis kunt in augustus.
Reageren
Ik wens je in ieder geval beterschap en succes