Zoeken Vraag het forum

6 maanden vermoeid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Beste Laure,

Laat nog even wat horen als bij de endocrinoloog bent geweest.

Groet en succes
    Tandor

Laure

Hey,
    Net te horen gekregen van het ziekenhuis dat ik niet naar de endocrinoloog kan gaan omdat ik 16 ben en ik eerst naar een kinderarts moet gaan.
    Of naar een universitair ziekenhuis, waar ze een kinder endocrinoloog hebben.
    Belachelijk..

Reageren
    John (moderator)

Dat hadden ze toch kunnen weten. Je leeftijd was bekend!
    Ik zou als ik jou was voor een academisch (universitair)ziekenhuis kiezen.
    Als je nou eerst naar een kinderarts gaat moet die je daarna toch weer doorverwijzen

Reageren
    Laure

Ja inderaad, ik vind het echt belachelijk.
    En ja, we gaan naar het universitair ziekenhuis 🙂

Reageren
    Laure

Weet iemand trouwens of het iets te maken kan hebben met mijn maandstonden? Ik heb het gevoel dat het steeds iets erger is de dagen ervoor, tijdens en erna..

Reageren
    John (moderator)

Beste Laure,
    Het kan best zijn dat je net voor of na de maandstonden iets meer last hebt maar de maandstonden zelf kunnen mijns inziens niet die klachten die jij beschrijft veroorzaken.

Reageren
    Laure

Net een afspraak gemaakt met het ziekenhuis,
    Ik kan er ten vroegste langs op 27 augustus. En dan was al een geluk omdat er vlak voor mij iemand had afgebeld, anders was het pas december.
    Toch weer even een tegenvallertje..

Reageren
    John (moderator)

Beste Laure,
    Je huisarts zou hierin een rol kunnen spelen.
    Hij kan bellen en vragen voor een spoedafspraak.
    Die zal ook niet meteen zijn maar wel sneller dan 27 augustus.

Reageren
    Laure

Goh dat zou goed kunnen, maar ik ben het eerlijk genoeg echt beu om steeds naar de huisarts te moeten en afspraken te maken enzo..
    Ik heb de laatste tijd ook steeds meer het gevoel alsof ik mijn klop eindelijk gekregen heb.
    Ik ben nu al bijna 7 maanden ziek en het is echt nu pas echt volledig doorgedrongen. Ik ga geen vakantiejob kunnen hebben, ik weet nog niet hoe het me gaat lukken om als monitor mee te gaan op kamp, ik zal op deze manier niet aan geld geraken om in het buitenland te studeren, ik hoop dat ik dit jaar niet ga moeten blijven zitten.
    En het belangrijkste, ik ben al mijn vrienden aan het kwijtraken..

Reageren
    John (moderator)

Beste Laure,
    Het is natuurlijk vervelend om ziek te zijn. Denk toch nog maar eens na over de huisarts.

En als je vrienden verliest omdat je ziek bent, kun je je natuurlijk afvragen of het wel echte vrienden zijn.

Reageren
    Laure

Even een update 🙂
    Een bevriende gyneacoloog dacht dat er misschien iets mis was met mijn hormoonspiegel en de naam van een bepaalde pil gegeven.
    Vandaag ben ik naar de huisarts geweest om een voorschriftje te vragen.
    Ik ga naar een huisartsenpraktijk en er is een mannelijke en vrouwelijke dokter. Tot nu toe ben ik alleen bij de man geweest, maar vandaag was alleen de vrouw beschikbaar.
    Zij vond dat die pil niet zou helpen en ze was er rotsvast van overtuigd dat het probleem psychologisch ligt en de endocrinoloog ook niet zou helpen.
    Morgen gaat mijn mama het bloedonderzoek daar afgeven zodat ze dat eens kan bestuderen maar volgens haar zit het allemaal in mijn hoofd..

Reageren
    John (moderator)

Dat schiet niet echt op zo! Vervelend voor je.
    Ik zou overigens graag de waarden van het bloedonderzoek zien. Ik weet niet of je ze hier kunt plaatsen?

Reageren
    Anna

Ik heb dit ook al zins kerst ik moet ook naar een kinderdokter

Reageren
    Laure

Momenteel heb ik de waarden niet, ze zijn bij de huisarts. En er hebben al 3 dokters naar gekeken zonder dat ze iets vreemd zagen dus alles zal wel normaal zijn?
    Ze zijn wel al van november, dus niet echt recent..

Reageren
    John (moderator)

Beste Laure,

Het is heel vervelend voor je, maar waarschijnlijk zit er dan toch niets anders op dan te wachten totdat je naar ziekenhuis kunt in augustus.
    Ik wens je in ieder geval beterschap en succes

Reageren
Reageer op: 6 maanden vermoeid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.