- Sari31 mei 2018 om 21:40
Hallo,
Ik ben 21 jaar, ik zou in de fleur van men leven moeten zitten en voel me alsof alle energie uit men lichaam is gehaald. Ik ben al een jaar elke dag moe. Ik heb een tijd geleden een slaaponderzoek laten doen waar toen bovenkwam dat ik te weinig diepe slaap en te weinig remslaap had. Dit was niet voldoende voor medicatie, dus heb ik volgende maand mijn tweede slaaponderzoek. Ik heb ookal een aantal keer bloed laten trekken omdat ik ook op een gegeven moment juist op ondergewicht zat. Maar hier kwam nooit iets uit dat te maken kon hebben met mijn dagelijkse vermoeidheid. Ik leef in een visieuze cirkel. Ik sta op alsof ik niet geslapen heb terwijl ik mijn bed nog maar hoef te zien en ik al in slaap val en ik ‘ snachts niet wakker word. ik sta te wenen voor de spiegel omdat ik zo ontzettend moe ben, ogen opgezwollen en klieren doen pijn. Ik ga werken en op het werk neemt de vermoeiheid toe en voelt het iedere dag alsof ik het einde van de dag niet haal terwijl ik geen fysieke job heb. Ik kom thuis en ik heb juist nog een beetje energie over om me te douche. Daarna plof ik in de zetel of ik kruip ik mijn bed in om te slapen. Er zijn weekends dat ik de energie niet vind om nog uit te gaan. Mijn sociaal leven lijdt hier zwaar onder.. ik hoop dat hier een oplossing voor komt en ik zoek echt mensen die me de moed geven om verder te zoeken.. want als er uit het tweede slaaponderzoek niets uitkomt.. weet ik het niet meer, maar dit is niet meer vol te houden, zeker niet op deze leeftijd. Zelfs de dokters waar ik al ben geweest met mijn verhaal, hebben geen idee waarmee deze langdurige vermoeidheid te maken mee kan hebben..