- Anoniem13 september 2013 om 13:34
Hallo allemaal,
Ik ben 22 jarige studente en sinds afgelopen november ben ik ontzettend vermoeid.
een overzicht van de klachten;
– na 3 dagen school zo erg vermoeid zijn, dat ik de rest van de week nodig heb om uit te rusten.
– ik slaap 9 uur per nacht en in de weekenden nog meer.
– in de trein is het vechten tegen de slaap (iedere dag weer)
– wanneer ik mezelf te veel push om toch iets te gaan doen, dan kan ik me heel moeilijk concentreren. Vervolgens krijg ik zwaarte vlekken voor mijn ogen, oorsuizen/piepen en word ik licht in mijn hoofd en duizelig.
– naar mate de week vordert, gaat mijn spraak achteruit
– na schooltijd geen energie hebben om ook nog maar iets te doen (dus geen huiswerk maken, maar ook afspreken met vrienden zit er niet in)
– ik heb last van abnormaal bloedverlies.
– ik ben vergeetachtig
– ik ben nog onhandiger geworden
– ik heb soms plotseling last van gewrichtspijn
– ik heb last van hartkloppingen (terwijl ik rustig zit)
– mijn adem stokt soms (terwijl ik rustig zit)ik ben in de afgelopen maanden door twee huisartsen onderzocht en heb een hele serie aan bloedonderzoeken gehad.
– TSH was iedere keer in orde (kreeg geen waarde te horen), deze week was mijn waarde 2,52
– T4 was in orde (wederom geen waarde gehoord)
– pfeiffer heb ik gehad, maar is niet actief
– cytomegalie is niet aangetroffen
– mijn bloeddruk was 2 van de 4 keer aan de lage kant, de andere twee keer was de bloeddruk normaal.
– ik heb geen suikerziekte
– geen gluten intolerantie
– geen afwijkende bloedbezinking
– hartfilmpje toont geen afwijkingenDe eerste huisarts gaf het oordeel dat de klachten van psychische oorsprong waren. Ik ben 5x bij een psycholoog geweest en die gaf aan dat ik psychisch gezond ben.
Inmiddels zit ik dus bij een andere huisarts, maar die kan ook niets vinden. Zij verwijst mij door naar de osteopaat. Ik ben daar nog niet geweest, want 75 euro per keer vind ik nogal veel (ik heb het geld niet).