Buikkrampen na Spiraal

  • #1

    Ik heb zes weken geleden een spiraal laten zetten en moet over twee weken terug op controle. Nu heb ik al een week last van het gevoel dat je ook met blaasontsteking hebt, buikkrampen en vooral heel vaak kleine beetjes urine verlies met héél veel pijn. Ik word om de twee uur wakker, moet dan sprinten naar het toilet en ben dan net op tijd.

    Ik heb mijn urine al ingeleverd bij de huisarts, maar dit is schoon dus helaas. Verder werden er ook geen alternatieve gegeven maar ik ga echt dood van de pijn. Iemand die weet wat het kan zijn, of ik toch naar de huisarts moet en echt een afspraak moet maken, of dat dit bijvoorbeeld er bij hoort na het zetten van een spiraal?

    Verder zegt mijn partner ook dat als we gemeemschap hebben hij die ijzertjes voelt van de spiraal, is dit normaal?

    Reactie
    #2

    hoi justime ,

    ik heb nu 6 weken geleden mijn spiraal laten zetten ( ben 16 jaar ). Mijn vriend zei ook aan het begin dat die ze met vingeren heel erg voelde. Ik moest na 4 weken terug op controle en alles was goed. Je kan je ijzeren draadjes laten korter knippen. Ik heb dat niet gedaan. Maar na die dokters afspraak was dat opeens weg.

     

    Voor de rest heb ik nergens last van gehad. Geen blaasontstekking. Alleen veel ergere buikkrampen in mijn ongesteldheids periode dan normaal.

    Reactie
    #3

    Hormonale anticonceptie werkt ontregelend op je eigen hormoonhuishouding en zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder zink, wat alles bij elkaar op kortere of langere termijn klachten kan geven. Ook is het natuurlijk een lichaamsvreemd voorwerp. Heb zelf een pessarium.

    Reactie
Reageer op: Buikkrampen na Spiraal
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief