Zoeken Vraag het forum

Feedback na behandeling +10weken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hoopdoetleven

Beste iedereen,
    Ik ben 26j – België – en zat met GW voor ongeveer 11 weken. Ik heb ze onmiddellijk ontdekt omdat deze helaas heel pijnlijk in mijn vagina groeide.. Zowel op elke lip, aan de ingang van de vagina als op de clitoris. Ik ben onmiddellijk naar een gynaecoloog geweest en dit heb ik 8 weken elke week ook gedaan voor controle en voor verwijdering met mes. Ik gebruik ook VEREGEN: maakt sommige wratten tot korsten die dan enorm pijnlijk zijn maar het jammere is dat als deze er netjes afvalt er gewoon nieuwe en nieuwe en nieuwe bijkomen. Het probleem zat zelfs op een punt dat ik zo niet kon werken, ik heb een zittende job en ik zat echt als een zwangere vrouw met tranen in de ogen als ik op een stoel zat. Voor de pijn heb ik Xclodaine gel en normale paracetamol en ibuprofen. En ik smeerde 2x dag ook normale Vaseline want Veregen valt mijn huid echt erg aan. Mijn gynaecoloog adviseerde echter een andere behandeling niet te starten. Ik heb dus een 11 weken 3x per dag Veregen gesmeerd, ik deed in de ochtend en avond een zitbadje met daar in kamille extracr van de apotheek dat deed goed aan de wonden, na het avond vad smeerde ik een dikke laag vaseline. En dan voor het slapen gaan echt zo laat mogelijk de 3e laag veregen creme. Ik heb ondertussen nu ook mijn 2e vaccin laten plaatsen Gardasil 9, en ik. Eem ook nog altijd Vitamine C en B12. Ik draag 100% katoenen onderbroeken en verwissel deze 2x per dag. Nu ben ik op een punt sat ik geen enkele wrat heb, ik had er zeker +30. Ik smeer nu nog 1 week elke avond Veregen en doe ook nog mijn zitbadjes (voelt schoon aan), normaal ben ik vand volgende week Veregen vrij. Ik hoop van harte dat ze wegblijven, binne 4m krijg ik mijn laatste vaccin. Mijn advies: Blijf op routine basis je medicijnen gebruiken, vaseline en Kamille zijn je beste vriend tegen pijn, draag geen zware jeans broeken maar dingen die “ademen”, ga vaak op controle. Het gaat echr wel beter worden als je bij je verzorging blijft. Ik ben ook wel gestopt met seks vanaf ik het wist tot heden, ik wil 1st 100% horen van de arts dat ze weg zijn want pas tot dan voel ik me toch nog altijd vernederd en vies. Het was mentaal veel voor mij. Hopelijk tot nooit meer en blijf hoop houden!

2 reacties
    Reageren
    Ilse

Hoi, Vraagje hoe ziet het er nu bij u uit als ik vragen mag?

Ik heb namelijk iets soorts gelijk als u.

Reageren
    Peter (huisarts)

Niet op ingaan..
    Er bestaan plaatjes op internet om te kijken, hoor..!

Reageren
Reageer op: Feedback na behandeling +10weken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.