Ik ben een student van 23 jaar oud. Ik heb nu ongeveer een jaar GW. Ik heb me laten vaccineren met het Cervarix vaccin. Na dit vaccin zijn mijn klachten drastisch erger geworden.
Ik heb ongeveer alle zalven en middelen geprobeerd en ik slik sinds januari de coriolus pillen. De dermatoloog kon mij niet helpen omdat mijn klachten te ernstig waren, sinds kort heb ik ook een afwijkend uitstrijkje en na verder onderzoek blijken ze ook op mijn baarmoederhals te zitten.
Omdat het bij mij zo ernstig is en ze intern zitten, hebben ze niet direct een oplossing. de gynaecologen denken nu aan lasertherapie.
Ik heb het afgelopen jaar verschillende doktoren bezocht en niemand heeft een oplossing. Het heeft erg veel invloed op mijn dagelijks leven en mijn relatie is er ook door stuk gelopen.
Heeft er iemand ervaring met lastertherapie voor inwendige GW? en heeft het nog zin om het Gardasil vaccin te nemen?
Bedankt voor jullie hulp.
Ik zou Gardasil nemen , deze werkt uitgebreider , dus op meer HPV soorten.
Ikzelf heb ook afwijkend uitstrijkje nu pas , de wratjes zijn al meer dan een jaar weg . Ik ben nu ook begonnen met de coriolus MRL versicolor .
Als je dit googelt zal je zien dat dit wel mooie resultaten geeft .
Ik gebruik ook papilocare inwendig.
Veel succes en verlies de moed niet !!!
Hoi! Wat een ellende meid, ik heb alleen ervaring met uitwendig laseren en dat zal ik nooit meer laten doen. Het was pijnlijk (na de narcose en genezing) en heb er een lelijke plek aan over gehouden, eerder een soort gat. Ik denk dat een goede chirurg het beter doet. Hier zijn ook ervaringen te lezen met laseren maar ik heb nog geen positieve gezien dus verdiep je er nog verder in voor je dit laat doen.