- Anoniem13 december 2021 om 10:51
Hi allemaal,
Nu maanden nadat ik GW heb gehad, heb ik nog witte, harde plekjes op de plekken die ik heb aangestipt (ik heb 2 GW-plekjes gehad). Het zijn nu volgens de dokter geen GW meer, maar littekentjes door te hardhandig behandelen. Hebben jullie dit ook gehad en hoe lang heeft het geduurd voordat het genezen is? Hoe hebben jullie deze plekjes behandeld?
Ik lees wel dat jullie witte plekjes hebben, maar bij mij voelt het als stug, vlak, littekenweefsel, niet zomaar een vlekje. Vraag me af of dit nog zal herstellen 🙁 Het maakt me zo verdrietig. Het was al heel vervelend en onzeker om dit te hebben gehad en dan ook nog littekens overgehouden.
Ik heb trouwens de methode gebruikt die genoemd wordt op dit forum en hiermee is het zoals in het onderzoek staat binnen een aantal maanden opgelost en niet teruggekomen. De littekens zijn van het behandelen met aanstipvvloeistof en niet van de gel uit het onderzoek.
Groetjes, anoniem
4 reactiesReagerenAno13 december 2021 om 20:27Hi, sorry ik heb geen antwoord op uw vraag, al ben ik heel nieuwsgierig over welke gel u het heeft. Kunt u de naam daarvan geven?
ReagerenAnoniem14 december 2021 om 08:10Er is een topic over een nieuwe genezing voor gw uit een recent onderzoeksrapport. Daaruot heb ik ik Biguanelle gel, en in NL is er met dezelfde ingrediënten Protosan wondgel. Het bestandsdeel phmb is bewezen effectief tegen gw en als je het supplement erbij slikt dan help je het virus van binnenuit te klaren. Bij alle proefpersonen had het gewerkt, en het virus was niet meer op de huid aanwezig (was zelfs uit het dna van de huid verdwenen). Zie dat topic voor meer info.
ReagerenMiep25 januari 2023 om 21:47Lieve anoniem,
Ik had gehoopt dat ik je een antwoord kon geven want hier ben ik ook naar opzoek. Helaas kamp ik nu ook al 6 jaar met deze ongemakken, de wratjes willen niet weg en de littekens van behandelingen en operaties zijn afschuwelijk.. zelf ben ik 25 en in de bloei van mijn leven maar dit schaad enorm mentaal, gelukkig ben ik ook achter het onderzoek gekomen tevens ook gisteren pas… maar ben vastberaden heb alles direct besteld en nu hopen dat het bij mij na 6 hele lange jaren van onzekerheid ik mij ook weer mooi kan voelen en die vreselijke dingen mijn lijf toch eens gaan verlaten.
Zelf heb ik werkelijk ook alles al geprobeerd, groene theezalf, condyline vloeistof zelf stippen, operaties (die hebben echt mijn uiterlijk enorm aangetast daar beneden) crémes die worden gebruikt voor verschillende varianten van huid kanker, het is ook alsof mijn behandelaars geen idee hadden wat ze er toch mee moesten. Nu 6 jaar later met veel pijn en moeite hopelijk de oplossing gevonden voor probleem 1 (het hoofdprobleem) De volgende stap is het weg werken van de vreselijke littekens. Stiekem hoop ik dat als dit topic opnieuw word geopend ivm deze reactie dat ook hier mooie oplossingen voor bijkomen!Mocht het zo zijn anoniem, dat jij die al hebt gevonden in de afgelopen jaren. Laat je het mij weten?
ReagerenVrouw404 februari 2023 om 01:42Hoi Miep, heb je het Gardasil 9 vaccin al eens overwogen? Ik heb inmiddels mijn 2e vaccin gehad en tot op heden is het echt minimaal en staat het sowieso stil qua uitbreiding. Nog 1 prikkie te gaan dus over een paar maanden kan ik je vertellen of het bij mij heeft geholpen. Er zijn wel positieve berichten te vinden hier. De methode met Biguannelle en Coriolus versicolor heeft bij mij maar tijdelijk geholpen, het is vrij prijzig en veel grote pillen slikken. Als het bij jou werkt, zou je op basis van de onderzoeken binnen 6-8 weken resultaat moeten hebben. De onderzoeken zijn wel maar op 50 proefpersonen getest dus dit zegt niet heel veel. Hier zijn ook positieve ervaringen over te lezen, maar ook veel waarbij het niet effectief was.
Reageren
Wat betreft littekenvorming, je zou Betadine Scrub kunnen proberen. Dit werkt tegen verhoorning van de huid en als desinfectie wat gunstig zou zijn bij GW.
Weet je ook welk type hpv je hebt en heb je ook een uitstrijkje laten maken?