- Vrouw M 2217 oktober 2025 om 13:35
Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik hebben helaas Genitale Wratten. Hij op zijn penisschaft en ik inwendig bij mn binnenste schaamlippen. Mijn afspraak met de gynacoloog moet nog komen, maar ik voel me totaal niet fijn en wil er zo snel mogelijk af. Vooral omdat het niet veilig is om seks te hebben met elkaar en ik ben zoals je ziet 22 en heb een superhoog libido en zal dit erg moeilijk vinden. Weet iemand wat er aan GW te doen is? Ik had hier op een forum iets gelezen over Coriolus pillen? Heeft iemand daar ervaring mee? Of zijn er andere pillen oid?
Bedankt voor het reageren, ik probeer positief te blijven, maar ik vind het echt verschrikkelijk. 🙁7 reactiesReagerenAnoniem17 oktober 2025 om 15:27Het is natuurlijk niet fijn wanneer je GW hebt.
Behandeling is echt het beste met de gynaecoloog te overleggen. Er doen zoveel wilde verhalen de rondte op het internet, dat eruit niet veel zinnigs te destilleren valt.
Wat in ieder geval helpend is, is zorgen voor een goede gezondheid, zodat je lichamelijke weerbaarheid sterk is. Uiteindelijk zal nl. je lichaam het virus moeten opruimen. Soms gaat dat snel, soms duurt het langer. Bij een goede gezondheid hoort gezonde voeding, matig alcohol, lichaamsbeweging, niet roken en weinig stress.
Er zijn mensen die zeggen baat te hebben bij coriolus tabletten. Wetenschappelijk is dat niet aangetoond. Voordat je in het wilde aan de slag gaat met allerlei pillen en tabletten zou ik toch eerst overleggen met de behandelaar.
Reageren
Peter (huisarts)
18 oktober 2025 om 12:20Hoe het eruit ziet is niet relevant!!
ReagerenAnoniem18 oktober 2025 om 14:50Ik heb geen genitale wratten, maar ik weet wel wat er wel en niet tegen te doen is.
ReagerenElise19 oktober 2025 om 20:10Hoi
Mijn man had het ook op zijn penis. Op het moment dat je een wratje ziet heb je de besmetting 9 maand ervoor al gehad gemiddeld gezien. In die 9 maand ben je besmettelijk.
Hij heeft 2 weken lang alcara crème gesmeerd om de dag en toen was het wratje zelf weg. Hij heeft 3 maand niet geschoren.
We hebben gewoon seks gehad al die tijd, behalve toen het wat onrustig was door de creme. Ik heb tot op heden niks gekregen. Dus besmettelijk is het vast maar is niet gezegd dat je wratjes krijgt.
Dus in jullie geval als je het beide al hebt zou ik zeggen… Leef je uit haha. En alcara crème werkte bij hem dus heel goed.
Reageren
Peter (huisarts)
21 oktober 2025 om 18:55Aldara creme..
ReagerenElise23 oktober 2025 om 18:58Goh de huisarts heeft tijd gevonden om te reageren. En wat een nuttige bijdrage… Goed te zien die 15 jaar medische opleiding in jouw opmerking.
ReagerenAnoniem24 oktober 2025 om 08:53Wat een arrogante reactie van je, Elise.
Ga lekker naar een privé-kliniek waar je 300 Euro per uur kan betalen: daar zal je op je wenken worden bediend.
Ik heb al spijt dat ik gereageerd heb op je eerdere vraag.
Reageren