Een nieuwe genezing voor GW uit een recent onderzoeksrapport

Hoi iedereen die dit leest,

Dit is mijn ervaring en tip die ik wil meegeven aan iedereen die het wil lezen en een oplossing zoekt voor GW:

Zelf heb ik al jaren last van genitale wratten en heb alle methodes die de dermatoloog aanraadde geprobeerd. Soms gingen ze wel weg, maar nooit écht volledig weg. Door lange wachtrijen bij de dermatologie en beetje radeloos te worden ben ik heel veel gaan zoeken op het internet. Zo stuitte ik op deze Universitaire studie: https://www.ijmdat.com/wp-content/uploads/sites/3/2020/01/e220-Effect-of-combined-therapy-poly-hexamethylene-biguanide-and-Coriolus-MRL-on-human-papilloma-virus-HPV-cervical-and-vulvar-related-lesions.pdf

Ookal is deze studie op vrouwen uitgevoerd en op een relatief kleine groep, de resultaten zijn verbluffend. Ik ben online gaan zoeken naar dezelfde medicijnen die zij gebruiken en zo kwam ik op deze 2 medicijnen:

Ondertussen zocht ik contact met de doctoren die dit onderzoek hebben gedaan en uiteindelijk kwam ik met 2 van de 3 in contact en vroeg ik hun of deze gecombineerde methode ook zou kunnen werken voor mannen? Ze zeiden tegen mij van wel en zo ben ik aan de slag gegaan. De hele periode van het gebruik van de medicijnen zit op 6 maanden, maar na 1,5 maand zie ik dat mijn genitale wratten (die er al jaren zitten) flink zijn geslonken en sommige zelfs al weg. De verleiding is groot om nu al te stoppen met de behandeling, maar ik ga de 6 maanden voortzetten.

Het interessante is (dat je terug kan lezen in de studie) is dat de HPV op de plek waar de wratten zaten na 6 maanden volledig is verdwenen uit het huid DNA. Dat wil je en dat zijn goede resultaten! Natuurlijk wil dit niet zeggen dat de HPV uit je volledige lichaam is, want daarvoor zijn nog geen studies die dat aanwijzen. Tot op heden kan dat gewoon weg nog niet, behalve als je ingeënt wordt als klein meisje.

Uit persoonlijke ervaring kan ik deze gecombineerde methode van 2 medicijnen (eentje is een voedingssuplement) dus zeker aanraden om zelf te doen! De doctoren beweerde mij ook dat het niet schadelijk kan zijn voor je om deze methode te doen. Deze 2 medicijnen/producten zijn ook gewoon in NL te bestellen en zo kun je dus meteen thuis aan de slag. Voor wie het gaat proberen, succes!

Groeten, Hans

Reactie

Hey Hans,

Bedankt voor het delen van deze bevinding. Het ziet eruit als een zeer vriendelijke manier van behandelen die geen korsten of iets dergelijks veroorzaakt zoals bij veel methoden wel het geval is. En de resultaten van het onderzoek zijn inderdaad verbluffend.

Ik ben zelf op dit moment weer bezig met bevriezen bij de dermatoloog, maar denk erover na om jouw methode ook toe te gaan passen. Gezien de gel is bedoeld voor gezonde wondheling kan het denk sowieso geen kwaad.

Ik vroeg me af of je wat meer info hebt over de methode waarmee je je behandelt. Smeer je de gel bijvoorbeeld alleen op de wratjes of smeer je het hele genitale gebied in? Hoe vaak smeer je en hoeveel van die capsules neem je per keer en per dag?

Reactie

Hey Gwinwybush,

ik houd eigenlijk de methode aan die ook beschreven staat in het onderzoek. Zelf smeer ik het hele genitale gebied waar de wratten zich bevinden in met het vocht. Dat blijft snachts best lang zitten, door de aard van het medicijn. Ik slik 6 capsules per dag.
    Ik merk wel na een maand toen ik het minder ging smeren (om de 20 dagen) zoals in het rapport staat, dat ze dan wel weer de kans gegund wordt om terug te komen. Ik houd nu gewoon nog steeds om de 4 dagen aan en je voelt er verder niks van. Kan hooguit de volgende ochtend beetje rood zijn, maar verder geen pijn.

Ik ben dus nog niet klaar met de methode, maar de resultaten op t einde van de 1e maand  leken veelbelovend

Reactie

Na dit gelezen te hebben, heb ik meteen alles besteld en binnen. Ben benieuwd!

Reactie
Reageer op: Een nieuwe genezing voor GW uit een recent onderzoeksrapport
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief