Zoeken Vraag het forum

Een nieuwe genezing voor GW uit een recent onderzoeksrapport

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Gewoon even googlen, aanbod genoeg

WegIsBowPap

zinvolle supplementen bijvoorbeeld

Reageren
    Anoniem

Ik kwam op AHCC als ondersteuning bij het helpen elimineren van genitale wratten. Er zijn al wat studies over. Ook geen goedkope optie, maar wie weet helpt het. Met name om te voorkomen nadat je ze hebt weggebrand heb ik begrepen. Ik heb het nog niet zelf geprobeerd maar wie eet helpt het. Ik heb overigens steeds een enkeling en geen hele aantallen gelukkig.

“De resultaten van deze fase II-studie toonden aan dat AHCC 3 g eenmaal daags effectief was in het ondersteunen van het immuunsysteem van de gastheer bij het elimineren van aanhoudende HPV-infecties en goed werd verdragen, zonder dat er significante bijwerkingen werden gemeld. De duur van de AHCC-suppletie die nodig is na het eerste negatieve resultaat, moet verder worden onderzocht om succes en duurzame resultaten te optimaliseren.”

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35814366/

Ik ben ok nog wel benieuwd naar de B12 en de aciclovir zalf. Iemand die zalf geprobeerd? Zou L-llysine dan ook helpen in hoge dosis ook al is dat voor het herpes virus.

Reageren
    Yeetmanen

Ik ben er nu vrij van. Voor het eerst in meer dan twaalf jaar.

Ik liep hier al sinds m’n tienerjaren mee rond. Het begon met een paar kleine plekjes. In het begin had ik geen idee wat het was, dus ik negeerde het. Dacht dat het gewoon wat vlekjes waren. Soms krabde ik ze open omdat ik wilde dat ze weg zouden gaan, maar dan begonnen ze te bloeden — en kreeg ik er juist meer.

Lange tijd deed ik er weinig mee. Ik zat er niet mee, vond het vooral onduidelijk. Tot het er steeds meer werden. Uiteindelijk kwam ik op de SOA-poli terecht, daar werd duidelijk wat het was. Toch liet ik het weer los.

Pas een paar jaar geleden begon ik me erin te verdiepen. Ik vond het vervelend worden — ook omdat het besmettelijk is, al is de kans klein dat je het overdraagt, zeker als iemand een sterk immuunsysteem heeft. Ik probeerde van alles: condyline, supplementen, crèmes. Soms werkte het even, maar het kwam altijd terug.

Toen ben ik naar m’n eigen lichaam gaan kijken. Ik wist dat mijn immuunsysteem niet optimaal was. Dus ik besloot het anders aan te pakken. Minder alcohol, veel sporten (vijf keer per week), gezonder eten, beter slapen, meditatie. Niet in één keer, maar stap voor stap. Geen quick fix, maar een andere manier van leven.

Ondertussen bleef ik ook dingen proberen: coriolus MRL-pillen, condyline wanneer nodig. De plekjes kwamen nog terug, maar minder heftig, minder zichtbaar. Dat gaf hoop. Ik hield vol. En nu, na al die tijd… zijn ze weg. Al een lange periode.

Ik weet niet of ze ooit terugkomen. Misschien. Maar dit is de langste tijd dat ik volledig vrij ben geweest. En dat voelt goed.

Voor mij was er geen magische oplossing. Het is alles tegelijk: voeding, beweging, slaap, rust, geduld. Geen stress. Goed voor jezelf zorgen, elke dag weer.

Dus aan iedereen die hiermee worstelt: het kan echt. Ook na twaalf jaar. Geef jezelf tijd. En hou vol.

Reageren
    Yeetmanen

Oja en ik heb 3 gardasil 9 vaccinaties gehad.

Reageren
    Man26

Hallo,

Ik heb eerder op dit forum gezeten in dit topic en een eigen topic aangemaakt, omdat de MRL pillen bij mij werkten destijds. Helaas zijn de wratten bij mij teruggekomen nadat ik er jaren vanaf was. Ik heb gelijk weer de MRL tabletten besteld en ben alweer een paar weken bezig. Ik hoop dus dat het geen toevalstreffer was dat het hielp, maar dat het deze keer weer werkt.

Overigens heb ik in de afgelopen jaren meerdere bedpartners gehad en niemand heeft ergens last van gekregen. Ik heb sinds kort een nieuwe relatie, dus ik vermoed een herbesmetting. Zal natuurlijk ook kunnen zijn dat het in sluimerstand stond. Denk dat ik dat nooit zal weten.

Ik laat weten of het heeft gewerkt.

Reageren
Reageer op: Een nieuwe genezing voor GW uit een recent onderzoeksrapport
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.