Hi lotgenoten,
Ik ben een 26 jaar oude vrouw en heb al sinds mijn 18e last van genitale wratten. Ik heb vanalles geprobeerd wat ik voorgeschreven heb gekregen, zoals Condiline wat voor mij niet werkte. Toen ik rond de 22 was, heb ik besloten met heel dun draad mijn wratten af te binden, en doordat de bloedtoevoer toen stopte, zijn ze er toen na een paar dagen afgevallen (dit waren redelijk grote steelwratjes en dit is dus heel effectief bij grotere steelwratjes, wel erg priegelen!) Andere oplossing; Nu een paar jaar later krijg ik ongeveer 5 wratten per 6 maanden. Deze zijn heel klein. Het ENIGE wat hier tegen werkt is EndWarts classic, het vloeibare spul voor handen en voeten. WAARSCHUWING: breng dit niet inwendig aan of op de binnenste schaamlippen/binnenste van de anus. Ik breng dit aan op de wratten door 2 sec te drukken en probeer de huid eromheen te vermijden, want dat kan prikken. Soms doet t echt even pijn, maar dit zorgt er dus echt voor dat ze wit worden en afsterven. Dan kan ik er weer 6 maanden op vooruit. Ik wou dit heel graag delen omdat dit echt mijn leven heeft gered, ik ben mentaal echt door hele zware periodes gegaan maar nu kan ik gelukkig en blij doorleven. Groetjes ๐