- Dame247 augustus 2022 om 01:20
Dag lieve mensen, zelfs had ik veel behoefte aan het lezen van verhalen van mensen die van gw genezen zijn, daarom schrijf ik dit bericht over hoe ik ervan af ben gekomen. Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik GEEN advies geef maar puur mijn verhaal vertel voor degene die daar gehoefte aan hebben. Ik heb gw gekregen door mijn eerste keer. Nadat ik later terugdacht besefte ik me dat die man gw had maar op dat moment had ik nog nooit een mannelijk geslachtsdeel in het echt gezien dus dacht ik dat het normaal was. Ik kreeg enkele wratjes maar ook bij mezelf besefte ik niet dat dit wratten waren.(wist niet eens dat het bestond) Ik ging naar de huisarts voor iets anders en vroeg of ze toch ook even wou kijken. Ze vertelde me dat het gw waren en vanaf dat moment heb ik nachten lang het internet doorzocht.( Ik kom uit een cultuur waar seksuele relaties niet geaccepteerd worden) ik werd zwaar depressief en dacht dat mijn leven voorbij zou zijn. Ook mijn huisarts wilde mij niet behandelen. Ze zei dat het veel erger kon zijn en dat ik er maar mee moest leren leven. Ze gaf me na veel zeuren wel een creme mee namelijk wartec. Deze brand erg en naar mijn idee haalt die de wratjes plaatselijk weg maar komt het ergens anders weer terug. Ik ben toen begonnen met de wratjes zelf wegknippen dit bloedt erg dus daarna een watje appelazijn erop(brandt wel). Dit was voor mij de beste methode ik heb ook geen littekens overgehouden in tegenstelling tot de wartec creme. Na 1,5 jaar kwam er steeds hier en daar een nieuw wratje maar niet veel. Dit heb ik steeds op deze manier behandeld met een ontsmet klein schaartje en daarna appelazijn. Nogmaals dit is geen advies maar puur mijn ervaring voor degene die er behoefte aan hebben. Wees niet getreurd het is niet het einde van de wereld. Voor alle duidelijkheid ik ben nu al een jaar wratvrij zonder enkele behandeling van een dokter of dermatoloog. Mijn advies is wel om zo gezond mogelijk te leven aangezien je je immuunsysteem nodig hebt om dit te bestrijden. Sterkte allemaal.