- Mike9 augustus 2026 om 19:56
Hoi
Ik wou even delen wat mijn verhaal over gw is.
Vorig jaar kreeg ik een enkel wratjes, schaamde me uiteraard en digitaal consult met huisarts(foto) kon gelukkig. Aldara gekregen en na 3 weken wratje al weg.Een jaar later kreeg ik weer 2 bultjes zagen er iets anders uit. Ik had nog aldara en kon dit via herhaalrecept vragen dus ik hoefte niet langs de huisarts dacht ik. Helaas hielp het dit keer totaal niet.
Na 3x herhaalrecept en veel forum kijken later toch naar de huisarts. Uitgelegd dat ik me schaamde en daarom zo lang wachtte, ook omdat ik monogame relatie heb en al 15 jaar samen ben met haar en dan soa. Binnen 2 zinnen kon de huisarts me geruststellen, gw komt veel voor ook bij langdurige relaties. Men weet niet alles over het virus het kan waarschijnlijk lang “slapend” aanwezig zijn en komt dan in een laag weerstand fase tot leven(in mijn geval zwaar slaapapneu).
Extra geruststelling was dat het dit keer geen Gw was maar 2 fibromen en dat de huisarts ze met 2 min weg had ge”schaafde”.
Moraal van verhaal: huisarts is alleen eng in ons hoofd. Ga gewoon, het gaat meevallen en is de beste route.
1 reactieReageren
Peter (huisarts)
9 augustus 2026 om 21:02Zeker de kleine, in groote en aantal, zijn natuurlijk makkelijk weg te snijden, schaven, branden (na kleine verdoving). Ze kunnen natuurlijk (maar dat geldt ook voor Condyline, etc) weer terugkomen…
Reageren