Zoeken Vraag het forum

Gonorroe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Je kunt er blijkbaar toch niet mee stoppen en blijft erover malen in je hoofd. Ik heb dat antwoord al meerdere keren gegeven. Laat nou maar gewoon een test doen, dan kun je het wellicht wel loslaten. Al die stress is ook niet goed voor je baby.

Anoniem

Hallo tandor.

Sorry ik had nog een vraagje
    Geld dit ook voor Chlamydia?

Reageren
    Anoniem

Nog weet ik niet of het de zelfde om dat gaat? Bij gonorroe staat het zelfde.

Had ik chlamidya ook opgemerkt of zit dat anders?

Reageren
    Anoniem

Zou ik hier nog aub antwoord op kunnen krijgen zodat ik het kan afsluiten ?

Reageren
    Anoniem

?? Sorry dat ik zo opdringerig ben maar kunt u antwoord geven. En niet van laat ern test doen. Wil alleen weten of dit ook voor chlamidya geld waar deze topic over gaat. Of dat ik me ook geen zorgen daarom hoef te maken?

Reageren
    John (moderator)

Chlamydia zou je niet hoeven hebben opgemerkt.Die kan soms zonder klachten verlopen.
    Kom je nou morgen nog met een andere mogelijke soa?

Reageren
    Anoniem

Wanneer zou ik eventueel klachten kunnen krijgen ?

Sorry hoor dit is een topic om dingen te vragen toch ?

Reageren
    John (moderator)

Zeker mag je vragen stellen.  Ik wou daar alleen maar mee aangeven dat je onnodig on de stress aan het werken bent.

Als je daar klachten van krijgt is dat in de regel binnen 3 weken na het risico contact, daarnaast kan het lichaam een chlamydia infectie ook nog zelf klaren(opruimen)

Je hebt geen enkele klacht gehad die op een soa zouden kunnen wijzen. Je bent je gewoon onnodig druk aan het maken.

Reageren
    Anoniem

Bedankt.

Soms heb ik alleen pijn tijdens de seks maar zonder bloedingen. En mijn vagina brand af en toe verder geen andere klachten. Afscheiding etc.

Geen symptomen ?

Sorry dit is echt mijn laatste vraag.

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen symptomen hoor

Reageren
    Anoniem

Bedankt Tandor!

Dus eigenlijk geen reden om bezorgd tw zijn en is testen niet nodig?

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij had ik die vraag toch al meerdere keren beantwoord.

Reageren
    Anoniem

Ik vraag het nu om chlamidya en gonorroe? Misschien kom ik iritant over maar mensen stellen vragen hier omdat ze bezorgd zijn. Sorry daarvoor.. maar chlamidya dus ook niet ?

Reageren
    John (moderator)

Nee, maar dat had ik al aangegeven. Ik had al gezegd dat je je zorgen on niks aan het maken bent, omdat er geen enkele aanwijzing was/is dat je een soa zou hebben of hebben gehad…

Reageren
Reageer op: Gonorroe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.