John (moderator)
4 maart 2018 om 23:14Je kunt er blijkbaar toch niet mee stoppen en blijft erover malen in je hoofd. Ik heb dat antwoord al meerdere keren gegeven. Laat nou maar gewoon een test doen, dan kun je het wellicht wel loslaten. Al die stress is ook niet goed voor je baby.
Anoniem5 maart 2018 om 17:14John (moderator)
5 maart 2018 om 17:59Anoniem5 maart 2018 om 18:06Nog weet ik niet of het de zelfde om dat gaat? Bij gonorroe staat het zelfde.
Had ik chlamidya ook opgemerkt of zit dat anders?
ReagerenAnoniem5 maart 2018 om 19:22Zou ik hier nog aub antwoord op kunnen krijgen zodat ik het kan afsluiten ?
ReagerenAnoniem5 maart 2018 om 20:34?? Sorry dat ik zo opdringerig ben maar kunt u antwoord geven. En niet van laat ern test doen. Wil alleen weten of dit ook voor chlamidya geld waar deze topic over gaat. Of dat ik me ook geen zorgen daarom hoef te maken?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2018 om 22:50Chlamydia zou je niet hoeven hebben opgemerkt.Die kan soms zonder klachten verlopen.
Reageren
Kom je nou morgen nog met een andere mogelijke soa?Anoniem5 maart 2018 om 22:55Wanneer zou ik eventueel klachten kunnen krijgen ?
Sorry hoor dit is een topic om dingen te vragen toch ?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2018 om 23:26Zeker mag je vragen stellen. Ik wou daar alleen maar mee aangeven dat je onnodig on de stress aan het werken bent.
Als je daar klachten van krijgt is dat in de regel binnen 3 weken na het risico contact, daarnaast kan het lichaam een chlamydia infectie ook nog zelf klaren(opruimen)
Je hebt geen enkele klacht gehad die op een soa zouden kunnen wijzen. Je bent je gewoon onnodig druk aan het maken.
ReagerenAnoniem5 maart 2018 om 23:32Bedankt.
Soms heb ik alleen pijn tijdens de seks maar zonder bloedingen. En mijn vagina brand af en toe verder geen andere klachten. Afscheiding etc.
Geen symptomen ?
Sorry dit is echt mijn laatste vraag.
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2018 om 23:43Dat zijn geen symptomen hoor
ReagerenAnoniem7 maart 2018 om 21:29John (moderator)
7 maart 2018 om 21:30Volgens mij had ik die vraag toch al meerdere keren beantwoord.
ReagerenAnoniem7 maart 2018 om 22:03Ik vraag het nu om chlamidya en gonorroe? Misschien kom ik iritant over maar mensen stellen vragen hier omdat ze bezorgd zijn. Sorry daarvoor.. maar chlamidya dus ook niet ?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 22:05Nee, maar dat had ik al aangegeven. Ik had al gezegd dat je je zorgen on niks aan het maken bent, omdat er geen enkele aanwijzing was/is dat je een soa zou hebben of hebben gehad…
Reageren