- Anoniem4 maart 2018 om 14:42
Ik heb ook gelezen dat je dan meestal een urineweginfectie hebt. Klopt dat?
John (moderator)
4 maart 2018 om 14:47Dat had ik al geschreven bij de klachten die ik noemde
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 14:53Kan het niet terug vinden sorry. Maar kunt u nog antwoord geven aub?.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 15:11Het staat toch echt in deze discussie….
Klachten bij vrouwen:Meer vaginale afscheiding, die stinkt en kan pus-achtig zijn
Reageren
Bloedverlies terwijl je niet ongesteld bent
Pijn of irritatie bij het plassen
Irritatie of jeuk rond de anus
Slijmerige of pus-achtige afscheiding bij de ontlasting
Keelontsteking of opgezette klieren in de hals
Andere ontstekingen in het lichaamAnoniem4 maart 2018 om 15:17Sorry tandor misschien zie ik het niet. Maar er staat niets over urineweginfectie en dat is mijn vraag.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 15:20Pijn of irritatie bij het plassen
Andere ontstekingen in het lichaam
Ook urineweginfectie dus.Laat nou maar gewoon een test doen. Je kunt het blijkbaar toch niet loslatenReagerenAnoniem4 maart 2018 om 15:24Ze hebben mij getest op een urineweginfectie tijdens het begin van mijn zwangerschap. Maar dat had ik niet. Zegt dat iets?
Bedankt voor uw geduld..
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 15:34Nee, dat zegt alleen maar dat je geen uwi had…
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 16:38Stel dat een pasgeboren baby de infectie krijgt van de moeder wat zijn daar de gevolgen voor?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 17:19Dat staat ook in deze discussie…. even terug kijken
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 17:42Misschien spaced mijn telefoon maar ik kan het echt niet terug vinden.. zou u het nog willen opnoemen aub.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 17:50Mijn excuus. Het stond er niet bij….
Reageren
Als je zwanger bent en gonorroe hebt, heb je kans dat je baby te vroeg wordt geboren. En je kunt de soa aan je baby doorgeven. Die kan daar een oogontsteking van krijgen.Anoniem4 maart 2018 om 17:56Maar komen ze daar wel achter dan? En kan het dan behandeld worden? Of blijft het?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 18:34Dat zien ze bij de geboorte en is behandelbaar.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 23:10Is het niet nodig te testen?
Reageren